Til alle shopaholics!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Dette indlæg er helt seriøst....hvordan holder I jer i skindet med at købe alt det lækre børnetøj man kan købe i netbutikkerne?

Jeg kan mærke på mig selv at jeg i perioder synes det er rigtig svært, og at jeg har en rygrad som en regnorm lige netop på dette punkt.

Tøjet til mine unger gør mig ikke lykkeligere, men jeg føler nærmest at jeg er besat af alt det lækre tøj.

Hjælp - hvad gør I andre for at nøjes med at købe det jeres børn oprindeligt har brug for...??!

jeg har min kæreste med han plejer at stoppe mig.

jeg er somregel god til at finde det jeg godt kan lide til billige penge brugt på nettet... især her på BABY.. jeg er sgu ikke sart mht brugt tøj.. med mindre det er FOR brugt. og det har jeg endnu ikke oplevet noget der var..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Siber

Klip dit dankort i stykker
hav kun kontanter og giv dankortet til din mand

Så har du ikke noget kort at betale med!!!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

et godt råd er : i 21 dage må du ikke surfe på børnetøj eller klikke på annoncer .... eller i 21 dage må du kun være på nettet 5 min om dagen ....

så kommer du ikke derind hvor du bliver fristet ...

det tager 21 dage at lave om på en rutine ...

jeg gætter på i sagtens kan klare jer uden der nyt tøj til baby i 21-30-40 dage

god arbejdslyst .... det kræver mod at gøre op med sine vaner

Ved du hvad, det vil jeg simpelthen prøve. Dog er jeg tilmeldt ret mange nyhedsbreve fra diverse netshops... Men dem må jeg jo så bare lade være med at åbne. Tak for rådet.

Anmeld

1. april 2011

Lunae

Anonym skriver:

Dette indlæg er helt seriøst....hvordan holder I jer i skindet med at købe alt det lækre børnetøj man kan købe i netbutikkerne?

Jeg kan mærke på mig selv at jeg i perioder synes det er rigtig svært, og at jeg har en rygrad som en regnorm lige netop på dette punkt.

Tøjet til mine unger gør mig ikke lykkeligere, men jeg føler nærmest at jeg er besat af alt det lækre tøj.

Hjælp - hvad gør I andre for at nøjes med at købe det jeres børn oprindeligt har brug for...??!

Jeg kan heller ikke styre mig, men jeg har opsat nogle regler for mig selv. pt har jeg besluttet, at min datter og jeg har hver vores økonomi. Hun har så sindsygt meget tøj og når hun ikke bruger det mere, så sælger jeg det. De penge jeg får for tøjet må jeg købe nyt for. Lige nu har jeg også besluttet at jeg ikke må købe noget til fuld pris. det er små ting, men det hele tæller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.