Til alle shopaholics!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

Dette indlæg er helt seriøst....hvordan holder I jer i skindet med at købe alt det lækre børnetøj man kan købe i netbutikkerne?

Jeg kan mærke på mig selv at jeg i perioder synes det er rigtig svært, og at jeg har en rygrad som en regnorm lige netop på dette punkt.

Tøjet til mine unger gør mig ikke lykkeligere, men jeg føler nærmest at jeg er besat af alt det lækre tøj.

Hjælp - hvad gør I andre for at nøjes med at købe det jeres børn oprindeligt har brug for...??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Anonym trådstarter

Kan man svare anonymt? I så fald er det helt okay

Anmeld

1. april 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Dette indlæg er helt seriøst....hvordan holder I jer i skindet med at købe alt det lækre børnetøj man kan købe i netbutikkerne?

Jeg kan mærke på mig selv at jeg i perioder synes det er rigtig svært, og at jeg har en rygrad som en regnorm lige netop på dette punkt.

Tøjet til mine unger gør mig ikke lykkeligere, men jeg føler nærmest at jeg er besat af alt det lækre tøj.

Hjælp - hvad gør I andre for at nøjes med at købe det jeres børn oprindeligt har brug for...??!

Jeg køber ikke meget over nettet at den simple grund - jeg vil se tingene inden jeg køber dem

Anmeld

1. april 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det også , men det kommer helt af sig selv, jeg har ikke plads til mere :p Hehe ..

MEn har en svaghed for elefanter, så ser jeg noget med elefanter , skal jeg nok få plads .. Puha, det er svært at sige fra

Anmeld

1. april 2011

Malonde1985

He He spændende indlæg! :-)Ja hvad gør man?? Køber i smug!?;-). Jeg synes også det er utrolig svært at holde Dankortet i ro netop pga netbutikkerne og alle deres spændende tilbud!!! I sidste uge svingede jeg lige ind på en side med børnetøj og så et molo sengesæt str baby sat ned til 90,-... Ku slet ik få mig selv til at lade det til ud gå forbi mig, så blev nødt til at eje det på trods af lillebror a absolut IKKE mangler sengetøj!!! Finder hele tiden noget jeg bare må eje og det er røvsvært at lade være med at købe det. Nogen gange er jeg fornuftig og andre gange ryger jeg i.. Tit køber jeg tøjet/tingene ìg gemmer det så manden ik opdager det eller siger at det var viildt billigt!! Er jeg forfærdelig? Man har vel sine kneb :-D

Anmeld

1. april 2011

signe.

det problem har jeg faktisk slet ikke Jeg køber det ha har behov for, for ved bare hvor hurtigt han vokser ud af det selvom jeg kun køber dte nødvendige, har han mere end rigeligt tøj, man vasker jo også ret ofte og jeg køber konsekvent ikke på nettet, da jeg vil se hvilken kvalitet og hvordan det er i størrelserne, da min dreng er lang og tynd

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Malonde1985 skriver:

He He spændende indlæg! :-)Ja hvad gør man?? Køber i smug!?;-). Jeg synes også det er utrolig svært at holde Dankortet i ro netop pga netbutikkerne og alle deres spændende tilbud!!! I sidste uge svingede jeg lige ind på en side med børnetøj og så et molo sengesæt str baby sat ned til 90,-... Ku slet ik få mig selv til at lade det til ud gå forbi mig, så blev nødt til at eje det på trods af lillebror a absolut IKKE mangler sengetøj!!! Finder hele tiden noget jeg bare må eje og det er røvsvært at lade være med at købe det. Nogen gange er jeg fornuftig og andre gange ryger jeg i.. Tit køber jeg tøjet/tingene ìg gemmer det så manden ik opdager det eller siger at det var viildt billigt!! Er jeg forfærdelig? Man har vel sine kneb :-D

Jeg kender til alt det der med at handle i smug  Jeg synes det har taget overhånd... I denne marts måned alene har jeg købt for 5000 kr børnetøj til mine børn, og egentligt har vi ikke råd til det, da det ville være smartere at spare pengene op. Gang på gang siger jeg til mig selv - ok, nu er det sidste gang - liiiiiiiige ind til næste gang der ligger noget smart på hylderne i netbutikkerne

Men du ser det ikke som et problem som sådan, at du køber tøj i smug bag din mands ryg....tøj som dine børn ikke mangler?

Jeg har det jo frygtelig dårligt, og føler faktisk ikke altid at jeg værdsætter det tøj jeg køber.... det er jo bare en del af det stooooore tøjskab som de efterhånden har.

Efter mange tanker længe må jeg konkludere at jeg er afhængig af tøjskøb til mine børn. Men hvordan filan kommer jeg ud af det? Nogle vil nok sige; så lad dog være med at købe det. Men det er godt nok nemmere sagt end gjort!!!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-Hasse skriver:

det problem har jeg faktisk slet ikke Jeg køber det ha har behov for, for ved bare hvor hurtigt han vokser ud af det selvom jeg kun køber dte nødvendige, har han mere end rigeligt tøj, man vasker jo også ret ofte og jeg køber konsekvent ikke på nettet, da jeg vil se hvilken kvalitet og hvordan det er i størrelserne, da min dreng er lang og tynd

Årh det må være dejligt at kunne begrænse sig, og kun købe hvad de har brug for!!!

Anmeld

1. april 2011

serinasmor

et godt råd er : i 21 dage må du ikke surfe på børnetøj eller klikke på annoncer .... eller i 21 dage må du kun være på nettet 5 min om dagen ....

så kommer du ikke derind hvor du bliver fristet ...

det tager 21 dage at lave om på en rutine ...

jeg gætter på i sagtens kan klare jer uden der nyt tøj til baby i 21-30-40 dage

god arbejdslyst .... det kræver mod at gøre op med sine vaner

Anmeld

1. april 2011

Malonde1985

Jo det er da lidt et problem, MEN må så lige sige at jeg ikke bruger flere 1000,- om måneden! Og jeg giver heller aldrig fuld pris for tøj medmindre det er vintertøj og ting de virkelig mangler! Køber helst og mest af udsalgsvarer, da jeg simpelthen er for nærig til at gi fuld pris. Venter hellere et par mdr på en vare, til den er faldet i pris.. Men jo har en mani og ik smart at lyve for kæresten a får tit dårlig samvittighed og blir så nødt til at fortælle ham det :-). Men hvor er det også bare tarveligt af butikkerne at reklamere med deres varer og udsalg hele tiden!! De hjælper jo ik ligefrem vel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.