Malonde1985 skriver:
He He spændende indlæg! :-)Ja hvad gør man?? Køber i smug!?;-). Jeg synes også det er utrolig svært at holde Dankortet i ro netop pga netbutikkerne og alle deres spændende tilbud!!! I sidste uge svingede jeg lige ind på en side med børnetøj og så et molo sengesæt str baby sat ned til 90,-... Ku slet ik få mig selv til at lade det til ud gå forbi mig, så blev nødt til at eje det på trods af lillebror a absolut IKKE mangler sengetøj!!! Finder hele tiden noget jeg bare må eje og det er røvsvært at lade være med at købe det. Nogen gange er jeg fornuftig og andre gange ryger jeg i.. Tit køber jeg tøjet/tingene ìg gemmer det så manden ik opdager det eller siger at det var viildt billigt!! Er jeg forfærdelig? Man har vel sine kneb :-D
Jeg kender til alt det der med at handle i smug
Jeg synes det har taget overhånd... I denne marts måned alene har jeg købt for 5000 kr børnetøj til mine børn, og egentligt har vi ikke råd til det, da det ville være smartere at spare pengene op. Gang på gang siger jeg til mig selv - ok, nu er det sidste gang - liiiiiiiige ind til næste gang der ligger noget smart på hylderne i netbutikkerne

Men du ser det ikke som et problem som sådan, at du køber tøj i smug bag din mands ryg....tøj som dine børn ikke mangler?
Jeg har det jo frygtelig dårligt, og føler faktisk ikke altid at jeg værdsætter det tøj jeg køber.... det er jo bare en del af det stooooore tøjskab som de efterhånden har.
Efter mange tanker længe må jeg konkludere at jeg er afhængig af tøjskøb til mine børn. Men hvordan filan kommer jeg ud af det? Nogle vil nok sige; så lad dog være med at købe det. Men det er godt nok nemmere sagt end gjort!!!
Anmeld