At blive overvåget i eget hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

LSU

metski83 skriver:

Det er da godt nok ubehageligt. Har i ikke meldt hende ?

Nej vi har ikke meldt hende... Man bliver nødt til at overveje konsekvenserne når der er børn involveret desværre.

Kæresten har meldt hende for vold en enkelt gang, men det er også det.

Og ja det er meget ubehageligt. Jeg har godt nok svært ved at slappe af herhjemme.

I fredags lå jeg og så fjernsyn i stuen og pludselig banker det på terrassedøren.. Tror du jeg fik et chok? Vi ventede bestemt ikke gæster, så inden jeg nåede at vende mig var jeg sikker på det var hende. Heldigvis var det bare hans datter... Men jeg rystede i flere minutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

LSU

Chamomile skriver:

Det lyder virkelig ubehageligt, hun lyder ikke helt stabil. Men godt at I skal flytte, hun har forhåbentlig ikke tænk sig at bruge en stige, for at kunne se indad jeres vinduer.

Håber at det løser sig

Haha.. Så skal den da godt nok være høj den stige. Men man skal aldrig sige aldrig, hun kan finde på hvad som helst. Det har hun bevist masser af gange.

Tak for

Anmeld

3. april 2011

metski83

Pv86 skriver:

Nej vi har ikke meldt hende... Man bliver nødt til at overveje konsekvenserne når der er børn involveret desværre.

Kæresten har meldt hende for vold en enkelt gang, men det er også det.

Og ja det er meget ubehageligt. Jeg har godt nok svært ved at slappe af herhjemme.

I fredags lå jeg og så fjernsyn i stuen og pludselig banker det på terrassedøren.. Tror du jeg fik et chok? Vi ventede bestemt ikke gæster, så inden jeg nåede at vende mig var jeg sikker på det var hende. Heldigvis var det bare hans datter... Men jeg rystede i flere minutter.

Pu ha, godt nok ikke rart, ikke at kunne føle sig sikker og tilpas i sit eget hjem.

Anmeld

3. april 2011

Kay

Pv86 skriver:

Vi har lameller, som vi sagtens kunne lukke. Men der vil hun alligevel kunne kigge igennem revnerne og ærligt, så vil jeg så nødigt at hun endnu en gang skal styre mit liv. Jeg vil have lov til at have åbent, hvis det er det jeg har lyst til.

Vi flytter heldigvis her d. 15., til en lejlighed på 2. sal.. Så der får jeg da fred for hendes sygelige trang til at glo på os!

Tænk sig at køre fra sine børn om natten for sådan noget... Det er sygt! 

godt i flytter... og nej hun skal da bestemt ikke styre jeres liv!!!

hvor gamle er børnene??? det er da for meget at hun bare køre fra dem om natten for at stå og kigge på jer!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.