At blive overvåget i eget hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2011

LSU

Det er hvad jeg føler mig konstant lige nu.

Sagen er den, at vi bor i en stuelejlighed med tilhørende terrasse. Hele væggen ud mod terrassen, er et stor glasparti, hvorfor folk udefra kan kigge ind. Dette er som sådan ikke noget problem, da vi ligger væk fra vejen og man derfor skal have et ærinde på denne side, for at kigge ind.

Men nu til sagen: Jeg ligger sammen med kæresten og kigger på computeren. Hans eks kæreste (som han har børn med og derfor er tvunget til at have en eller anden form for kommunikation med) er blevet sur og kimer ham ned og sender ham masser af sms'er. Min kæreste ignorerer dem, da klokken er 00 og vi derfor synes vi har ret til "alenetid". 

Men pludselig begynder min telefon at bippe og det er jo selvfølgelig hende. Hurra. Det sker ALTID når hun går amok, så skal jeg også genereres. Da hun nu også skriver til mig, vælger kæresten at se på hans telefon og der skriver hun en besked, der uden tvivl gør at vi ved hun har stået og kigget ind på os. FØJ siger jeg bare. Jeg har ikke kunne klare at være i lejligheden siden, for hvor mange gange har hun stået der før? Hvornår gør hun det igen?

Eks'en og jeg har intet godt forhold til hinanden. I de sidste tre år, har hun udsat mig for så mange ting, som lyder fuldstændig vanvittige når de bliver nævnt. Hun har blandt andet overfaldet mig, sendt tæskehold, prøvet at sparke min dør ind, truet mig og ja jeg kunne blive ved.

Dette har resulteret i at vi har overvågning herhjemme, med tilknyttet overfaldalarm, men nu står hun fanme i mørket og glor på hvad vi laver. Det er simpelthen for klamt! 

Undskyld det blev langt, jeg er bare så frustreret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Kay

Pv86 skriver:

Det er hvad jeg føler mig konstant lige nu.

Sagen er den, at vi bor i en stuelejlighed med tilhørende terrasse. Hele væggen ud mod terrassen, er et stor glasparti, hvorfor folk udefra kan kigge ind. Dette er som sådan ikke noget problem, da vi ligger væk fra vejen og man derfor skal have et ærinde på denne side, for at kigge ind.

Men nu til sagen: Jeg ligger sammen med kæresten og kigger på computeren. Hans eks kæreste (som han har børn med og derfor er tvunget til at have en eller anden form for kommunikation med) er blevet sur og kimer ham ned og sender ham masser af sms'er. Min kæreste ignorerer dem, da klokken er 00 og vi derfor synes vi har ret til "alenetid". 

Men pludselig begynder min telefon at bippe og det er jo selvfølgelig hende. Hurra. Det sker ALTID når hun går amok, så skal jeg også genereres. Da hun nu også skriver til mig, vælger kæresten at se på hans telefon og der skriver hun en besked, der uden tvivl gør at vi ved hun har stået og kigget ind på os. FØJ siger jeg bare. Jeg har ikke kunne klare at være i lejligheden siden, for hvor mange gange har hun stået der før? Hvornår gør hun det igen?

Eks'en og jeg har intet godt forhold til hinanden. I de sidste tre år, har hun udsat mig for så mange ting, som lyder fuldstændig vanvittige når de bliver nævnt. Hun har blandt andet overfaldet mig, sendt tæskehold, prøvet at sparke min dør ind, truet mig og ja jeg kunne blive ved.

Dette har resulteret i at vi har overvågning herhjemme, med tilknyttet overfaldalarm, men nu står hun fanme i mørket og glor på hvad vi laver. Det er simpelthen for klamt! 

Undskyld det blev langt, jeg er bare så frustreret!

ej hvor ubehageligt!!!! det er da så klamt... får helt kulde gysninger...

hvis i ikke har gardiner af en eller anden slags... så skynd jer at få det!!! for det er da bare for ubehageligt!!!

Anmeld

1. april 2011

M&F&C

Føj hvor ulækkert ..... hvis hun genere jer sådan, og i har beskeder der indikere at hun står og glor ind, kan i så ikke få et tilhold på hende? Og så må børnene afleveres og hentes hos hende, så hun intet har at lave i nærheden af jeres lejlighed?

Anmeld

1. april 2011

LSU

Kay skriver:

ej hvor ubehageligt!!!! det er da så klamt... får helt kulde gysninger...

hvis i ikke har gardiner af en eller anden slags... så skynd jer at få det!!! for det er da bare for ubehageligt!!!

Vi har lameller, som vi sagtens kunne lukke. Men der vil hun alligevel kunne kigge igennem revnerne og ærligt, så vil jeg så nødigt at hun endnu en gang skal styre mit liv. Jeg vil have lov til at have åbent, hvis det er det jeg har lyst til.

Vi flytter heldigvis her d. 15., til en lejlighed på 2. sal.. Så der får jeg da fred for hendes sygelige trang til at glo på os!

Tænk sig at køre fra sine børn om natten for sådan noget... Det er sygt! 

Anmeld

1. april 2011

LSU

M&F skriver:

Føj hvor ulækkert ..... hvis hun genere jer sådan, og i har beskeder der indikere at hun står og glor ind, kan i så ikke få et tilhold på hende? Og så må børnene afleveres og hentes hos hende, så hun intet har at lave i nærheden af jeres lejlighed?

Jeg tror der skal mere til for at få et tilhold. Og jeg synes sgu heller ikke at det skal gå udover børnene, det er nok også derfor jeg har bidt så meget i mig. 

Men ja det er uden tvivl rigtig klamt og jeg bryder mig slet ikke om at være herhjemme mere. 

Anmeld

1. april 2011

Aprilmor11

M&F skriver:

Hvis man får tilhold , må man ikke selv snakke med personen, og hun må ikke komme inden for et bestemt rækkevidde for den som har anlagt tilhold, og det ville hun jo komme til hvis børnene skal afleveres .. Jeg fik selv tilhold på faren til mit ufødte barn da han var meget voldelig, og sådan, og der fik jeg strenge ordre på at sådan var regler altå .. Jeg måtte godt snakke med familien, men det råede han også til at lade hver med .. Så det skaber næsten kun problemer .. Det er jo også synd for børnene .. Så hellere evt. melde det, hvis de har beviser nok ..

Anmeld

2. april 2011

tobogsylsmor27

ja det har jeg prøvet mange gang synes det var så mærkeligt at en dag så sørge jeg for gøre hende flove at hun stop med det og hvordan gjort det jo jeg gik bare nøgne rundt i MIT HJEM en dag hvor hun kigge ind  så det holdt hun hurtigt op med :lol:  

Anmeld

2. april 2011

metski83

Det er da godt nok ubehageligt. Har i ikke meldt hende ?

Anmeld

3. april 2011

Chamomile

Det lyder virkelig ubehageligt, hun lyder ikke helt stabil. Men godt at I skal flytte, hun har forhåbentlig ikke tænk sig at bruge en stige, for at kunne se indad jeres vinduer.

Håber at det løser sig

Anmeld

3. april 2011

LSU

tobogsylsmor27 skriver:

ja det har jeg prøvet mange gang synes det var så mærkeligt at en dag så sørge jeg for gøre hende flove at hun stop med det og hvordan gjort det jo jeg gik bare nøgne rundt i MIT HJEM en dag hvor hun kigge ind  så det holdt hun hurtigt op med :lol:  

Hehe.. Dejligt at det fik hende til at stoppe.

men nu var vi nøgne, da vi lige var kommet ud af badet og det er hun fuldstændig ligeglad med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.