Det er hvad jeg føler mig konstant lige nu.
Sagen er den, at vi bor i en stuelejlighed med tilhørende terrasse. Hele væggen ud mod terrassen, er et stor glasparti, hvorfor folk udefra kan kigge ind. Dette er som sådan ikke noget problem, da vi ligger væk fra vejen og man derfor skal have et ærinde på denne side, for at kigge ind.
Men nu til sagen: Jeg ligger sammen med kæresten og kigger på computeren. Hans eks kæreste (som han har børn med og derfor er tvunget til at have en eller anden form for kommunikation med) er blevet sur og kimer ham ned og sender ham masser af sms'er. Min kæreste ignorerer dem, da klokken er 00 og vi derfor synes vi har ret til "alenetid". 
Men pludselig begynder min telefon at bippe og det er jo selvfølgelig hende. Hurra. Det sker ALTID når hun går amok, så skal jeg også genereres. Da hun nu også skriver til mig, vælger kæresten at se på hans telefon og der skriver hun en besked, der uden tvivl gør at vi ved hun har stået og kigget ind på os. FØJ siger jeg bare. Jeg har ikke kunne klare at være i lejligheden siden, for hvor mange gange har hun stået der før? Hvornår gør hun det igen?
Eks'en og jeg har intet godt forhold til hinanden. I de sidste tre år, har hun udsat mig for så mange ting, som lyder fuldstændig vanvittige når de bliver nævnt. Hun har blandt andet overfaldet mig, sendt tæskehold, prøvet at sparke min dør ind, truet mig og ja jeg kunne blive ved.
Dette har resulteret i at vi har overvågning herhjemme, med tilknyttet overfaldalarm, men nu står hun fanme i mørket og glor på hvad vi laver. Det er simpelthen for klamt!
Undskyld det blev langt, jeg er bare så frustreret!
Anmeld