Sidney Lee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

sender du ikke et link...

Versågod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

mamax3

isabellamor skriver:

det ER en aprilsnar..

for hans rigtige navn er ikke michael. men søren overgaard hansen.. så det er så fake som noget kan være...  men det er ret sjovt..

har i set aprilsnaren på ekstrabladet..??

med den kongelige tvillingebarnedåb.. hahaha

ï følge flere sider på nettet står der han hedder Michael Brødsgaard.

Anmeld

1. april 2011

Frøken J.

Gyllibik skriver:

Hmm, måske er det sandt. For min veninde fortalte at hun havde læst, at det var en opfundet figur, og det er over en mdr. siden. Noget med at han var ved at lave en master opgave i USA, om hvordan man bliver en reality stjerne på ingen tid. Han har fået A for opgaven. Men ved ikke hvor sandt det er, bare mærkeligt at hun har læst det for over en mdr siden.

Det passer ikke, det er noget der er skrevet på rokokoposten, som er en fake online avis, der bringer falske nyheder

Anmeld

1. april 2011

Snefnug1984

Ifølge nettet et det klart en aprilsnar Der står bl.a. at Go morgen DK her til morgen valgte at bringe en aprilsnar mht. Sidney Lee.. Kender desuden én som har kendskab til ham og hun siger, at han i virkeligheden ER MÆRKELIG

Anmeld

1. april 2011

mamax3

mamax3 skriver:

Så lige Sidney Lee i go morgen danmark imorges iført jakkesæt og duksehår og uden tattoos...  hvor de snakkede om at det bare var en figur og en rolle de habde opfundet...

men så sidder jeg jo og tænker at idag jo er 1 april så er næsten overbevist om at det er FAKE... og en Aprilsnar... MEN hvad siger i andre???? 

Er Sidney Lee en opdigtet figur eller er han real.... ???

De har lige afsløret i Go Aften Danmark af den med Sidney Lee VAR en APRILSNAR.... 

Anmeld

1. april 2011

Sphynxlover

Gab... Aaaaaaaaaaaaaaaaalt for indlysende...

det var jo ik engang sjovt

Anmeld

1. april 2011

Gyllibik

Secrets skriver:

Det passer ikke, det er noget der er skrevet på rokokoposten, som er en fake online avis, der bringer falske nyheder

Nåå oki, så har de måske bare kørt videre på den  Synes faktisk det er en fed aprils nar.

Anmeld

1. april 2011

Faith

4kløver skriver:

Siger også aprilsnar. Kan da ikke undvære ham hvem pokker skal man så grine over

Hmm.... Amalie???

Anmeld

1. april 2011

Faith

isabellamor skriver:

det ER en aprilsnar..

for hans rigtige navn er ikke michael. men søren overgaard hansen.. så det er så fake som noget kan være...  men det er ret sjovt..

har i set aprilsnaren på ekstrabladet..??

med den kongelige tvillingebarnedåb.. hahaha

OMG!!! Hedder han virkelig Søren???? Hahahahahahaha

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

mamax3 skriver:

ï følge flere sider på nettet står der han hedder Michael Brødsgaard.

kom med links...

jeg er 100 på at han hedder søren irl. jeg har mødt ham og kaldt ham det, hvor han sagde "det hedder jeg ikke længere jeg hedder Sidney"

så jeg vil meget gerne se hvor du har det fra bortset fra at det navn han stillede op med i dag var michael så var det hele fake..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.