Sidney Lee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

bøgelund

Mor-til-Hasse skriver:

ja det siger jeg også? de plejer da ikke at lade op til en aprilsnar.. sagde godt nok til kæresten igår at man kan da ikke nedlægge et landshold.. men jo det kan man vel, af økonomiske årsager... så tror altså også på den med landsholdet.. men kan da godt se vi bliver til "grin" hvis det heller ikke passer.. dog skriver BT også at peter(ulven peter) stiller op til folketinget.. mmh, yeah right

haha.. ja for SF.. 

det var da for sjovgt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

signe.

bøgelund1 skriver:

haha.. ja for SF.. 

det var da for sjovgt..

der var man da i hvert fald slet ikke i tvivl Min mor fortalte lige at hun havde hørt en i radioen, hvor de havde sagt at alle postbud var tilbudt at gå til Zumba, fordi de ikke fik nok motion, pga at folk selv kom ud til bilerne f.eks og fik posten genem vinduet

Anmeld

1. april 2011

Fru Dinesen

hvornår blev det vist med sidney ???

Anmeld

1. april 2011

Meilby

Betteisen skriver:

Altså den med damelandsholdet... er den ikke reel nok??? De har snakket om det hele ugen fordi de ikke kunne blive enige mht løn

HVA?? Er det rigtigt? Man kan da ikke nedlægge et landshold

Nå, bare lige mig der ikke er up to date

Anmeld

1. april 2011

bøgelund

Mor-til-Hasse skriver:

der var man da i hvert fald slet ikke i tvivl Min mor fortalte lige at hun havde hørt en i radioen, hvor de havde sagt at alle postbud var tilbudt at gå til Zumba, fordi de ikke fik nok motion, pga at folk selv kom ud til bilerne f.eks og fik posten genem vinduet

LOL.. er det rigtigt? - syns slet ikke jeg kan mindes, at de gjorde så meget ud af denne dag sidste år?!?! syns der har været rigtig meget af det.. og dagen er lang endnu.. 

Anmeld

1. april 2011

bøgelund

Fru Dinesen skriver:

hvornår blev det vist med sidney ???

godmorgen danmark idag. se genudsendelse.. var ca halv 8 - kvart i 8.. 

Anmeld

1. april 2011

Meilby

bøgelund1 skriver:

den med kvindelandsholdet er vist god nok desværre..

Bare mig der slet ikke lige er med så Har slet ikke hørt noget om det i ugen, men har heller ikke været så meget hjemme

Synes bare det lød meget meget mærkeligt

Anmeld

1. april 2011

Fru Dinesen

takk

Anmeld

1. april 2011

Rebecca55

mamax3 skriver:

Så lige Sidney Lee i go morgen danmark imorges iført jakkesæt og duksehår og uden tattoos...  hvor de snakkede om at det bare var en figur og en rolle de habde opfundet...

men så sidder jeg jo og tænker at idag jo er 1 april så er næsten overbevist om at det er FAKE... og en Aprilsnar... MEN hvad siger i andre???? 

Er Sidney Lee en opdigtet figur eller er han real.... ???

Helt sikkert en aprilsnar...

Anmeld

1. april 2011

Guldet

nogen der har et link til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.