update på "så skal brevet skrives og afleveres.. :S"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg sidder nu ved en veninde sammen med min søn, for han endte sq med at smide mig ud.. Jeg har aldrig grædt så meget over en fyr som jeg har gjort med ham her.. Jeg kan slet ikke komme over ham, og har lyst til at skrive til ham hele tiden.. Men jeg ved også at han har brug for tid, og håber bare at han tager mig til nåde så jeg ikke skal bo ved en veninde indtil der kommer en lejlighed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Frk.S

Øv, sikke noget.

Men når han ikke er mere villig til at kæmpe for forholdet, så er han heller ikke det værd (selvom det er svært at se nu).

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Øv, sikke noget.

Men når han ikke er mere villig til at kæmpe for forholdet, så er han heller ikke det værd (selvom det er svært at se nu).

nej men det er bare så øv.. jeg ville virkelig gerne være sammen med ham..

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

Øv øv øv øv! Han er slet ikke dine tårer værd. Du står foran en super hård tid nu, men du skal nok klare den Du er en stærk kvinde som fortjener ægte kærlighed

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Øv øv øv øv! Han er slet ikke dine tårer værd. Du står foran en super hård tid nu, men du skal nok klare den Du er en stærk kvinde som fortjener ægte kærlighed

det er han nok ikke.. Men ville jo gerne være fortsat i et forhold til ham.. Lige nu ved jeg ikke om vi er kærester eller ej for det kunne jeg ikke få svar på.. :/ jeg har ikke svar på noget som helst udover at han bad mig rende ham i røven..

Anmeld

31. marts 2011

jydeinden

han er vel nok såret, men før eller siden skal han vel nok komme oven på igen, og gør han ikke, så tør øjnene, for så var han bare ikke det værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.