Er det meget normalt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lige anonym, for jeg fandt først ud af igår at jeg er gravid, og det er jo helt fantastisk. Jeg har prøvet en gang før at være gravid, men det viste sig at være uden for livmoderen. så jeg endte med at få højre ægleder fjernet.

Jeg er kun 4+3 i dag, så det er MEGET tidligt, jeg ved det godt. Men jeg har rigtig mange niv i underlivet og mens. agtige smerter. Er det helt normalt at det skal være næsten konstant så tidligt?? Jeg er jo nervøs for at den skulle sidde uden for livmoderen denner her gang også.. Selvom jeg fik jo tjekket den anden ægleder da de var inde og fjerne den højre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

SiLiMiMa

hmmm... altså kan kun sige, at jeg fik ligamentsmerter meget tidligt i mine graviditeter...

men er du meget nervøs,kan du vel gå til lægen og få en tidlig scanning - især med din forhistorie. Fik det selv i min sidste graviditet, da jeg var 6 uger henne og havde mange smerter... men den sad rigtigt og man kunne lige akkurat se hjerteblink

heise

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak for dit svar, det beroliger mig faktisk lidt Jeg har prøvet at berolige mig selv i dag med at det jo nok er lidt værre end ved så mange andre, for det kan jo være der er lidt arvæv fra dengang jeg fik fjernet æglederen i oktober sidste år, og det kan jo være det rykker og niver lidt mere en hvad der er "normalt" Jeg fik også afvide på sygehuset dengang at jeg vil få en tidligere scanning end normalt, for at sikre sig at den sidder hvor den skal, når jeg blev gravid igen. Men det kan man jo nok ikke se SÅ tidligt her. Så det er vel først om en uge eller 2???

Hvis der er flere der har noget erfaring så fortæl endelig

Anmeld

31. marts 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Tak for dit svar, det beroliger mig faktisk lidt Jeg har prøvet at berolige mig selv i dag med at det jo nok er lidt værre end ved så mange andre, for det kan jo være der er lidt arvæv fra dengang jeg fik fjernet æglederen i oktober sidste år, og det kan jo være det rykker og niver lidt mere en hvad der er "normalt"

ja, det kan jo være. Men ring endelig og spørg lægen, for det er da ikke sjovt at gå og være nervøs. Især når du har prøvet det du har, kan jeg da godt forstå, du er nervøs! Men det skal nok gå fint

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg fået en tid hos lægen på tirsdag, men er der nogen der ved om der plejer at gå lang tid, før man kan få tid til en scanning på sygehuset, eller kan man komme til scanning inden et par dage??

Jeg vil jo ikke risikere at det ender med at få de forfærdelige smerter som jeg fik sidste gang. Håber aldrig at jeg oplever det igen!!! Så det skulle gerne gå lidt stærkt, for jeg er jo i uge 5 nu, og jeg var 7-8 uger henne sidste gang, og så langtid skal jeg forhåbentlig ikke gå, før vi får vished om alt er ok og sidder som det skal.

Men vi håber selvfølgelig at alt er som det skal være

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Er det forresten normalt at man så tidlig i en graviditet, får lidt ondt i maven hvis man har feks cowboybukser på??

Jeg er nød til at have knappet mine bukser op, for ellers føler jeg ubehag i maven/undelivet Men feks nu hvor jeg sidder her ved computeren i mine jogginbukser så er der ikke noget specielt..

Anmeld

2. april 2011

Annette A

Hej 

Har selv oplevet  mange ligamentsmerter og niv og smerter i siden af maven siden jeg blev gravid og var faktisk længe bekymret for om den sad hvor den skulle. Indtil jeg blev scannet tænkte jeg lidt over det fra tid til anden, fordi jeg havde så mange mærkelige fornemmelser i underlivet og maven og har det endnu til forskel fra min første graviditet hvor jeg intet mærkede. Kan nu godt forstå din bekymring med det du har oplevet, men du kan sagtens have de niv/smerter du beskriver uden det har noget med det at gøre.. Har læst om mange der har de fornemmelser og som bliver urolige ved det. Men ved godt at det jo trods alt er bedre at have fuldstændig vished.. De bedste ønsker herfra..

Anmeld

3. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Jeg er lige anonym, for jeg fandt først ud af igår at jeg er gravid, og det er jo helt fantastisk. Jeg har prøvet en gang før at være gravid, men det viste sig at være uden for livmoderen. så jeg endte med at få højre ægleder fjernet.

Jeg er kun 4+3 i dag, så det er MEGET tidligt, jeg ved det godt. Men jeg har rigtig mange niv i underlivet og mens. agtige smerter. Er det helt normalt at det skal være næsten konstant så tidligt?? Jeg er jo nervøs for at den skulle sidde uden for livmoderen denner her gang også.. Selvom jeg fik jo tjekket den anden ægleder da de var inde og fjerne den højre.

lyder som ligamentsmerter det meget normalt i starten af graviditeten jeg havde dem rigtig meget , tror bestemt ikke du skal være urolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.