Hej!
Lønningsdag, men efter alle regningerne er betalt, har jeg kun 1.500 kr. igen
Har handlet for knap 600 kr. idag inkl. bleer, så skal forhåbentlig kun købe mælk og brød i denne måned.
Det hele ramler bare lige nu - økonomien hænger mindre og mindre sammen. Har færre og færre penge hver måned. Sidste måned var det et par tusinde, jeg havde.
Oveni de få penge-dårlig-nyheden, knækker udstødningsrøret på bilen kraftedme! Det kommer ca til og koste ca. 2.500 kr., og prikken over i´et er lige den regning, der dumpede ind af døren, som jeg havde glemt... En regning fra tandlægen - gammel regning som jeg havde fået sat i bero, og betaler jeg den ikke nu, sender de mig i RKI, og det SKAL JEG BARE IKKE igen! 
Mon jeg kan få kommunen til og betale den?
Sælger ihvertfald bilen nu - prøver og låne pengene et sted til og lave den, og betaler så folk igen med det, jeg tjener på den. Jeg er lige flyttet i centrum af byen, så kan godt undvære bil lidt. Når jeg skal besøge familie i Aalborg, kan jeg nok godt låne min gamle svigerfars...
Kan bare ikke forstå det? Sidder i en 4 vær. til kun 3.000 kr. efter fratrukket boligsikring. Har godt nok forskellige forsikringer, internet og ja, som sagt bil (som kun koster 800 kr. om mdr. inkl. brændstof) - har regninger for 7.700 kr., får udbetalt 9.800 kr. hvorfor kan det ikke hænge sammen? Andre har garenteret mindre end mig og kan...?
Skide god start på en forårs måned 
Anmeld