Er så gal!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Benjamins'mor

Vi skal holde barnedåb i den her md. Min kæreste har kun og kun arbejdet 142 timer x 130,5 - 8500 - 39% - 8% + 8500 = 14126 kr.

MEN MEN MEN, ligesom vi troede alt var godt, og han ville få de penge vi havde regnet med. Har hans chef røvrendt os. Han har fået 9100. 

Det gør så at vi ikke har råd til en skid til barnedåben, og oven i det ikke har penge til resten af md. 

I sidste md. snød min kærestes chef ham for 20 timer = 2610 kr. + Overarbejds tillæg.

Jeg er fandme så GAL på hans chef. Han har virkeligt røvrendt os. Det er bare ikke fedt.

Hvad fanden kan man gøre? Hvis der overhovedet er noget man kan gøre?

Altså han har snydt os for godt og vel 4500 - 5000 kr i den her md. Og godt og vel 4500 i sidste md.

Har virkeligt brug for hjælp, for synes bare ikke han skal slippe afsted med det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Tulle28

benjamins'mor skriver:

Vi skal holde barnedåb i den her md. Min kæreste har kun og kun arbejdet 142 timer x 130,5 - 8500 - 39% - 8% + 8500 = 14126 kr.

MEN MEN MEN, ligesom vi troede alt var godt, og han ville få de penge vi havde regnet med. Har hans chef røvrendt os. Han har fået 9100. 

Det gør så at vi ikke har råd til en skid til barnedåben, og oven i det ikke har penge til resten af md. 

I sidste md. snød min kærestes chef ham for 20 timer = 2610 kr. + Overarbejds tillæg.

Jeg er fandme så GAL på hans chef. Han har virkeligt røvrendt os. Det er bare ikke fedt.

Hvad fanden kan man gøre? Hvis der overhovedet er noget man kan gøre?

Altså han har snydt os for godt og vel 4500 - 5000 kr i den her md. Og godt og vel 4500 i sidste md.

Har virkeligt brug for hjælp, for synes bare ikke han skal slippe afsted med det her.

Er han ikke medlem af en fagforening?

Anmeld

31. marts 2011

Benjamins'mor

Tulle28 skriver:

Er han ikke medlem af en fagforening?

Jo, det er han.

Anmeld

31. marts 2011

Stumpen

Kontakt fagforeningen...

Anmeld

31. marts 2011

wamse

Din kæreste skal gå til hans fagforening, de er de eneste der har ekspertisen til at hjælpe

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

Først ville jeg gå til chfen og bede om en forklaring på hvorfor der mangler de timer. Din kæreste er nødt til at være 100% sikker på hans timeseddel stemmer! Hvis det ikke giver noget er der desværre ikke andet for at gå til fagforening.. Det er rigtig øv..! Det kan jo ske der er sket en fejl

Kan i evt ikk lave en aftale med banken? Der er jo børnepenge den 20. hvis altså i ikk allerede har afsat dem?

Håber i finde en løsning!

Anmeld

31. marts 2011

kimfrit

Skynd jer ned i fagforeningen, de elsker sådan nogle sager her

Anmeld

31. marts 2011

Benjamins'mor

Mileva skriver:

Først ville jeg gå til chfen og bede om en forklaring på hvorfor der mangler de timer. Din kæreste er nødt til at være 100% sikker på hans timeseddel stemmer! Hvis det ikke giver noget er der desværre ikke andet for at gå til fagforening.. Det er rigtig øv..! Det kan jo ske der er sket en fejl

Kan i evt ikk lave en aftale med banken? Der er jo børnepenge den 20. hvis altså i ikk allerede har afsat dem?

Håber i finde en løsning!

Har snakkede med sin chef i sidste md. og han var ligeglad. Jeg har tjekket hans timeseddel igennem 6 gange, og jeg fik det til det samme hver gang.

Havde godt tænkt på at låne i banken, men jeg er ikke gammel nok og min kæreste er i RKI.

Anmeld

31. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er kun en ting at gøre - kontakte fagforeningen

Anmeld

31. marts 2011

PsychedeliC

Det er bare med at få fat i fagforeningen i en fart! Hvis i har ret til penge som i ikke har fået så skal de nok hjælpe jer med at få pengene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.