Og et veloverstået jordemoderbesøg i tirsdags... Blodtrykket var steget, 138/86, men stadig okay... Babyen blev skønnet til 3500 gram (2900 fjorten dage tidligere) og SF-mål på 35 cm (34 cm. 14 dage tidligere) - så babyen er blevet større, men også kravlet lidt længere ned... Jordemoderen ville så først se mig om 14 dage, hvor jeg ville være 40+6, men jeg sagde til hende at jeg ville føle mig mest tryg ved at få en tid en uge senere, så skal derned igen på tirsdag, hvor jeg vil være 39+6 - men håber da jeg har født... Jordemoderen sagde at vi da kunne prøve at lave en aftale fredag nat, hvor hun havde nattevagt på fødegangen - så nu må jeg bare væbne mig i tålmodighed, og krydse lidt fingre for at der måske sker noget i løbet af weekenden...
Jeg er nu nået ind i den fase, hvor mor/svigermor skriver sms eller ringer hver dag, for liiiiige at høre hvordan det går - selv manden er begyndt at få sms'er for at høre om der ikke snart sker noget
Så håber virkelig jeg ikke går over tid, for det bliver da ikke bedre med det der sms/ringe halløj så...
Knus Birthe
Anmeld