Hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Peps

En kort lille præsentation af mig og min familie

Jeg bor i vestjylland sammen med min mand Christian og vores dejlige drenge.

Jeg arbejder herhjemme som privat dagplejer, hvor jeg passer 3 skønne børn + 2 af mine egne.

Vi har Mikkel på 9 år, Han går i 3 klasse og er vild med fodbold. Drømmer om at blive den helt store stjerne ved fcm

Emil er 7 år og går i 0 klasse. Han er en spøjs lille fyr, som kommer med mange guldkorn.

Jeppe er 5 år og går i børnehave. Han er en gæv gut, der straks er klar til at hjælpe med alt hvad der byder sig.

Pelle er 2½ og en skæg gut, der har sine egne meninger om alt. Pelle bliver passet her hjemme.

Calle er mindstemanden på 1 år. Han er en lille charmetrold, der piller i alt muligt

Glæder mig til at følge med herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Peanut

Velkommen til 

Anmeld

31. marts 2011

*Sofie*

Velkommen til dig og alle dine skønne unger
Sikke nogle dejlige navne de har!!
Håber du blir glad for at være her

Anmeld

31. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hjerteligt velkommen hertil.
Håber du bliver glad for at være her.
Jeg syntes i hvertfald at her er rigtig skønt.

Mvh. Carina Kruse, Moderator på baby.dk

Anmeld

31. marts 2011

twinny

velkommen til....

Anmeld

31. marts 2011

MinWilliam

Velkommen til siden

Anmeld

31. marts 2011

Peps

Mange tak allesammen

Anmeld

31. marts 2011

2721

mor-til-5:) skriver:

Jeg arbejder herhjemme som privat dagplejer, hvor jeg passer 3 skønne børn + 2 af mine egne.

Vi har Mikkel på 9 år, Han går i 3 klasse og er vild med fodbold. Drømmer om at blive den helt store stjerne ved fcm

Emil er 7 år og går i 0 klasse. Han er en spøjs lille fyr, som kommer med mange guldkorn.

Jeppe er 5 år og går i børnehave. Han er en gæv gut, der straks er klar til at hjælpe med alt hvad der byder sig.

Pelle er 2½ og en skæg gut, der har sine egne meninger om alt. Pelle bliver passet her hjemme.

Calle er mindstemanden på 1 år. Han er en lille charmetrold, der piller i alt muligt

Velkommen til
Hold da op, 5 drenge Bukker og nejer

Anmeld

31. marts 2011

PsychedeliC

mor-til-5:) skriver:

Velkommen til

Anmeld

1. april 2011

Peps

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.