slut med næsespray for denne gang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

AnneH

Tja kan ikke lige finde ud af om det er godt eller skidt.

Det er jo meget godt fordi jeg hader den!! Fordi jeg kun kan få lov til at sove længe i weekenden, uden at skulle op i løbet at natten og om morgen.

Det er skidt fordi det skyldes at jeg har lavet to meget store cyster. Det er sgu skidt. De mener det er pga næsesprayen, det kan man godt komme til, for det har ikke været et problem før, men har heller ikke været på næsespray de andre gange. Har derimod fået et Procren Depot.

Men det betyder at vi lige skal vente til det er væk, det håber de at de forsvinder af sig selv. Så skal scannes igen d. 13  for at de er væk så vi kan komme videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Det er jo meget godt fordi jeg hader den!! Fordi jeg kun kan få lov til at sove længe i weekenden, uden at skulle op i løbet at natten og om morgen.

Det er skidt fordi det skyldes at jeg har lavet to meget store cyster. Det er sgu skidt. De mener det er pga næsesprayen, det kan man godt komme til, for det har ikke været et problem før, men har heller ikke været på næsespray de andre gange. Har derimod fået et Procren Depot.

Men det betyder at vi lige skal vente til det er væk, det håber de at de forsvinder af sig selv. Så skal scannes igen d. 13  for at de er væk så vi kan komme videre.

Jeg krydser fingre for, at cysterne meget hurtigt finder returvejen

Det må være jeres tur til at få et ønskebarn nu

Anmeld

31. marts 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Jeg krydser fingre for, at cysterne meget hurtigt finder returvejen

Det må være jeres tur til at få et ønskebarn nu

Ja det mener jeg også det er ved at være, og vi nåede inden scanningen også at snakke med lægen om inden scanningen.

Men heldigvis men det at det nok skal gå og at jeg nok skal blive gravid denne gang. Så  vi bare for at det bliver der inde denne gang hele tiden ud.

Anmeld

1. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

for at de forsvinder pist... Lene

Anmeld

2. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

for at de forsvinder pist... Lene

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.