Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Hvor er det dejligt, at i er kommet rigtig igang nu Og fantastisk, at du ikke har de store bivirkninger til dig
Hvor er det dejligt, at i er kommet rigtig igang nu
Og fantastisk, at du ikke har de store bivirkninger
til dig
Ja det er så skøntMen bivirkninger fik jeg afvide nok først kom efter en lille ugeHvis der komemr nogleKrydser for at der ikke gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: okay 9 timer, jeg har fået at vide højst 7 timer, men måske der er forskel på det. Jeg skal heller ikke på Gonal-F, så det kan der jo nemt være forskel på. for at vi kommer til at følges
okay 9 timer, jeg har fået at vide højst 7 timer, men måske der er forskel på det. Jeg skal heller ikke på Gonal-F, så det kan der jo nemt være forskel på.
for at vi kommer til at følges
okay Hvad er det for noget næstespray du får?Jeg får Suprecur.Ihh vi skal følges SKAL SKAL SKAL
Wimmie skriver: Yay, så er du jo godt på vej Jeg synes virkelig den spray smagte af bæ...men jeg er nu glad for at den smagte af noget, for første gang var jeg nervøs for om den overhovedet virkede...da smagen så kom lidt efter blev jeg klar over at jeg havde gjort det rigtig nok... nåja, det er jo ikke ligefrem rocket science, men alligevel Den eneste bivirkning jeg fik, var at jeg hele tiden (og jeg mener hele tiden) var enormt tørstig...ellers slet ingenting.
Yay, så er du jo godt på vej
Jeg synes virkelig den spray smagte af bæ...men jeg er nu glad for at den smagte af noget, for første gang var jeg nervøs for om den overhovedet virkede...da smagen så kom lidt efter blev jeg klar over at jeg havde gjort det rigtig nok... nåja, det er jo ikke ligefrem rocket science, men alligevel
Den eneste bivirkning jeg fik, var at jeg hele tiden (og jeg mener hele tiden) var enormt tørstig...ellers slet ingenting.
Ja det er skønt sødeJeg syntes ikke rigtig at der kommer nogle smag Det sidder nærmere som en klump i halsen man ikke kan synke Det forsvinder så ligeså stilleMen jeg er heller ikke i tvivl om at jeg får noget i næsen ahahaTotal junkie
Kruse90 skriver: Ja det er så skøntMen bivirkninger fik jeg afvide nok først kom efter en lille ugeHvis der komemr nogleKrydser for at der ikke gør
Mine bivirkninger (dvs. kvalme) kom med det samme, så skal vi ikke satse på, at du går fri?!
Lisbeth1985 skriver: Mine bivirkninger (dvs. kvalme) kom med det samme, så skal vi ikke satse på, at du går fri?!
hvornår er med det sammeAltså jeg har jo taget det 5 gange nuOg hvad hed din næsespray?
Super godt søde..Kryser for den lille drømme bebs snartfinder vej til jer og bivirkningerne blivervæk..
Kruse90 skriver: hvornår er med det sammeAltså jeg har jo taget det 5 gange nuOg hvad hed din næsespray?
Lige efter jeg havde taget den.. Jeg kunne slet ikke klare smagen af den og fik kvalme af den Men hvor er det skønt, at du ikke har det sådan
MaleneS2011baby<3 skriver: Super godt søde..Kryser for den lille drømme bebs snartfinder vej til jer og bivirkningerne blivervæk..
tusinde tak smukke
Lisbeth1985 skriver: Lige efter jeg havde taget den.. Jeg kunne slet ikke klare smagen af den og fik kvalme af den Men hvor er det skønt, at du ikke har det sådan
Ja det er dejligtEr det også suprecur du tager?
Kruse90 skriver: Ja det er dejligtEr det også suprecur du tager?
Ja, det var det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128