Champignon halløj søges... Hedder vel champignon - Kompot?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Mira0911

Ja det der med champignoner eller svampe med fløde og sådan, som man spiser på ristet brød... 

Ved I hvad jeg snakker om? 

Nogle der har en super god opskrift på sådan en? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Worldwide

MoarJ skriver:

Ja det der med champignoner eller svampe med fløde og sådan, som man spiser på ristet brød... 

Ved I hvad jeg snakker om? 

Nogle der har en super god opskrift på sådan en? 

Det med mørbrad? Altså Mørbrad ala creme?

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Mileva skriver:

Det med mørbrad? Altså Mørbrad ala creme?

Ved faktisk ikke om man kommer mørbrad i...

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

MoarJ skriver:

Ved faktisk ikke om man kommer mørbrad i...

Mørbradbøf med champignon a la creme?

Mørbrad skåret i små 'bøffer' stegt på panden, med svampe/champignoner smørristet på panden, kogt op i fløde, severet på ristet/frisk rugbrød? Eller er vi ude i noget helt andet?

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Mileva skriver:

Mørbradbøf med champignon a la creme?

Mørbrad skåret i små 'bøffer' stegt på panden, med svampe/champignoner smørristet på panden, kogt op i fløde, severet på ristet/frisk rugbrød? Eller er vi ude i noget helt andet?

Jeg husker da jeg gik i fritidklub, var vi tit ude og samle svampe og bagefter lavede vi sådan en blanding med svampe der var stegt i smør og så fløde bagefter, så det blev sådan noget tykt agtig noget, man kom på ristet brød... 

Der var der ikke mørbrad med i... 

Hmm... 

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

MoarJ skriver:

Jeg husker da jeg gik i fritidklub, var vi tit ude og samle svampe og bagefter lavede vi sådan en blanding med svampe der var stegt i smør og så fløde bagefter, så det blev sådan noget tykt agtig noget, man kom på ristet brød... 

Der var der ikke mørbrad med i... 

Hmm... 

Det lyder meget som de svampe man laver til mørbrad a la creme

Det ganske let at lave Rist champignonerne på panden til de er gyldne, husk at krydr af med salt og peber og lad det koge ned med fløde. Kan evt smages til med revet muskatnød.. Husk at smage til med mere salt og peber til sidst

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Mileva skriver:

Det lyder meget som de svampe man laver til mørbrad a la creme

Det ganske let at lave Rist champignonerne på panden til de er gyldne, husk at krydr af med salt og peber og lad det koge ned med fløde. Kan evt smages til med revet muskatnød.. Husk at smage til med mere salt og peber til sidst

Det må jeg prøve...  Takker mange gange... 

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

MoarJ skriver:

Det må jeg prøve...  Takker mange gange... 

Velbekomme Det kan med fordel laves med.. Doh.. Nu tabte jeg navnet på det... Det der... Øhh... I den der lille flask med ikke så meget fedt i.. Hmm.. Vender lige tilbage når navnet dukker op :p

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Mileva skriver:

Velbekomme Det kan med fordel laves med.. Doh.. Nu tabte jeg navnet på det... Det der... Øhh... I den der lille flask med ikke så meget fedt i.. Hmm.. Vender lige tilbage når navnet dukker op :p

Årh ved godt hvad du mener... 

Anmeld

31. marts 2011

Bruus

Creme fine?  ... Eller hvordan det nu staves 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.