Ved ikke om det er det ene eller det andet !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Levi&LilysMor

Nu er jeg i uge 13+3 idag og syntes det er begyndt at føles underligt i maven, sådan forneden og siderne ikke ondt men træls synes jeg, ved ikke om det kan  være jern tabl. da jeg egentlig er på toliettet og ja det går fint med det  eller om det faktisk er fordi maven begynder at blive stor nu ?

Kan godt sige lige nu, så nogle gange kan jeg godt brokke mig lidt over det, måske fordi det er helt nyt, (Første graviditet).

Mit spørgsmål er jo om det er maven om vokser eller fordi der er noget med mit tarm system også selvom jeg føler jeg kommer af med det jeg skal?

Lyder lidt ulækkert men bliver nød til at spørge

Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Rebecca55

Tuttelut89 skriver:

Nu er jeg i uge 13+3 idag og syntes det er begyndt at føles underligt i maven, sådan forneden og siderne ikke ondt men træls synes jeg, ved ikke om det kan  være jern tabl. da jeg egentlig er på toliettet og ja det går fint med det  eller om det faktisk er fordi maven begynder at blive stor nu ?

Kan godt sige lige nu, så nogle gange kan jeg godt brokke mig lidt over det, måske fordi det er helt nyt, (Første graviditet).

Mit spørgsmål er jo om det er maven om vokser eller fordi der er noget med mit tarm system også selvom jeg føler jeg kommer af med det jeg skal?

Lyder lidt ulækkert men bliver nød til at spørge

Knus mig

Tror du ville kunne mærke hvis det var maveonde... Så jeg vil gætte på det er fordi det hele giver sig.

Jeg havde lidt mins. agtige smerter og jag nederst i maven omkring samme tid, som min læge begrundede var fordi det hele voksede.

Men er du nervøs for hvad der sker så ring til din jordmor eller læge.

Anmeld

31. marts 2011

Levi&LilysMor

Jeg er ikke nervøs, synes bare det føles underligt, men det er jo også første gang jeg prøver sådan noget, og ja jeg har også stikkende fornemmelse i maven og mens agtige smerter engang imellem. Har heller ikke smerter i maven men bare sådan en mærkelig fornemmelse, men det må jo være fordi det rigtig begynder at vokse nu, er også 13+3 så det begynder vel at komme ordentlig igang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.