Christina fra DUM gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Maalene

Happiness skriver:

Har set afsnittet. Og hun har MED VILJE ikke brugt prævention... Synes det virker meget hurtigt at vælge at få barn med en!

Men sådan er man jo forskellige... Jeg ville bare ikke kunne gøre det. Men håber da forholdet holder, så hun ikke bliver alenemor til 2!

Nej nej nej altså

Det forstår jeg virkelig heller ikke... Man ved da ikke i løbet af en uge, om han er "the one"...

Ja, håber jeg også for hende, men har mine tvivl, når det er gået så stærkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Maalene

Tuttelut89 skriver:

Undskyld men synes lige nogle kan starmme den lidt, de kender slet ikke hinanden, og det kan godt ske hun har været skruk eller hvad der nu har været men man tager sku ikke den første bedste , kan godt være det lyder træls og hun er ikke den eneste der har gjort det, men altså dog...  ryster på hovedet over det... sorry hvis der er andre som har prøvet det samme læser dette men alle har jo ret til at sige sin mening...

God dag til jer ellers

Så er vi 2

Tænker nøjagtig det samme - tror ikke på det holder, men man kan da håbe

Anmeld

31. marts 2011

Ka+Ma=Be

Hørte godt om det for lidt siden

Camilla Pedersen fra DUM er nemlig også gravid m. barn nr. 6  Og de to har termin samme dag

Anmeld

31. marts 2011

SiLiMiMa

Undskyld men synes lige nogle kan starmme den lidt, de kender slet ikke hinanden, og det kan godt ske hun har været skruk eller hvad der nu har været men man tager sku ikke den første bedste , kan godt være det lyder træls og hun er ikke den eneste der har gjort det, men altså dog...  ryster på hovedet over det... sorry hvis der er andre som har prøvet det samme læser dette men alle har jo ret til at sige sin mening...

God dag til jer ellers

vi kan vist hurtigt blive enige om, at hun ikke er den skarpeste kniv i skuffen

jeg sad sådan:, da hun sagde at de havde kendt hinanden i 2 mdr og aldrig brugt prævention.......

Men held og lykke til, siger jeg bare! man må håbe det bedste for Maja!

Anmeld

31. marts 2011

Levi&LilysMor

haha ja , det er nok bare for at holde programmet vedlige  der skal jo ske noget hele tiden, ellers er det da heller ikke sjovt hehe  

Anmeld

31. marts 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Hørte godt om det for lidt siden

Camilla Pedersen fra DUM er nemlig også gravid m. barn nr. 6  Og de to har termin samme dag

WOW! nr 6! Det er jo helt vildt! Men det tyder vel på at de fik noget godt ud af "de unge mødres drøm"

Vildt at hun får 6 børn i så en tidlig alder! Men børnene ser jo ud til at trives

Anmeld

31. marts 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

WOW! nr 6! Det er jo helt vildt! Men det tyder vel på at de fik noget godt ud af "de unge mødres drøm"

Vildt at hun får 6 børn i så en tidlig alder! Men børnene ser jo ud til at trives

Hehe jah det er godt nok vildt! Bare tanken om så mange børn, kan jeg slet ikke overskue

Håber og tror på at parterapien hjalp

Anmeld

31. marts 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Hehe jah det er godt nok vildt! Bare tanken om så mange børn, kan jeg slet ikke overskue

Håber og tror på at parterapien hjalp

Puha nej... Det er jo næsten et helt fodboldhold... Det stresser bare at tænke på det... Og de er så tæt på hinanden. Tænk når de bliver teenagere....  Der bliver liv og glade dage i det hus.

Anmeld

31. marts 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Puha nej... Det er jo næsten et helt fodboldhold... Det stresser bare at tænke på det... Og de er så tæt på hinanden. Tænk når de bliver teenagere....  Der bliver liv og glade dage i det hus.

Jah det kunne godt blive lidt af en udfordring haha!

Anmeld

31. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Tuttelut89 skriver:

God dag til jer ellers

Jeg er HELT enig. ØV hvor synes jeg bare, at det er uansvarligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.