Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Her vil jeg lave noget kødssovs med majs, peberfrugter og hakkede tomater i.... Koge noget pasta, derefter smide det i et pad, og til sidst drysse revet ost henover og i ovnen for en kort stund... Vi fik ikk vores frugtsalat igår - Så den skal laves i dag og spises i aften... Mmm.... Hvad skal der på bordet ved Jer?
Her vil jeg lave noget kødssovs med majs, peberfrugter og hakkede tomater i.... Koge noget pasta, derefter smide det i et pad, og til sidst drysse revet ost henover og i ovnen for en kort stund...
Vi fik ikk vores frugtsalat igår - Så den skal laves i dag og spises i aften... Mmm....
Hvad skal der på bordet ved Jer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da tullen har fødselsdag i morgen, men skal hjem til sin far, så holder vi før fødselsdag i dag og hun har bestilt hjemmelavet pizza, så det skal vi have
Maalene skriver: Det var så lidt Hvis det blev for rodet, må du sige til - så skal jeg forklare det bedre Men ja, super lækkert, billigt og nemt
Det var så lidt Hvis det blev for rodet, må du sige til - så skal jeg forklare det bedre Men ja, super lækkert, billigt og nemt
Det var super lækkert
Jeg valgte dog og komme revet gulerødder, rød peber og spinat i også.
Det smagte bare så godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128