Hvad hedder Jeres yndlingsleverpostej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2008

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Mikkelmusen skriver:

ha ha med bacon tak...

BTW Mebach.... hvor har du ordet løkostaj fra?? Det sagde min kærestes niece altid da hun var mindre, så nu hænger den bare ved og jeg kommer tit til at sige løkostaj....

Citat: Mille, 3 år

ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Miamaja

fik hjemmelavet leverposteg for godt 10 aar siden, og kan stadig huske den smagte bedst

Anmeld

20. oktober 2008

Helle30

Vi spiser kun Sofies hjemmelavede leverpostej. Hun har en hemmelig opskrift, men jeg tror, jeg har opsnuset, at der ihvertfald kommer bacon i. Hun lukker altid døren til køkkenet, når hun pusler med sine hjemmelavede sager, men så længe resultatet er i top, så må hun gerne have "hemmelige" opskrifter for min skyld.
Jeg er endda gået med til at have bind for øjnene, når hun handler ind. Ja, jeg er jo nød til at tage med, for jeg synes, hun er for lille til at cykle til købmand selv.
Indenfor det sidste år har hun udviklet sig meget mht. krydringen af postejen.
Der er næsten ingen fedt i, og det er dejligt, for jeg kan simpelthen ikke snuppe alle de der fedtpostejer, man ellers kan købe. Fyforpyfor.

- Helle

Anmeld

20. oktober 2008

Skovurt

Jeg hepper på himmelev (bum bum.. mener den er fra stryhns) og så tulips baconpostej.

Jeg har desværre frygtelige minder om at vi engang selv skulle lave leverpostej i skolekøkkenet - og resultatet blev en virkelig nasty postej med klumper af lever - og siden har jeg så ikke sat mine tænder i de hjemmelavede

Hvis det er til varmleverpostej køber jeg altid den helt billige "hunde" udgave (ja, vi har altid kaldt den hundepostejen, da den vel anses for at være af ringere kvalitet, nu da den er så billig) da jeg synes den har klart den bedste smag varm - og ikke bliver så splattet som mange af de andre.

Ketchup og ristede løg ovenpå er et hit, ligesom agurk, asier og rødbeder - det afhænger lidt af vejr og humør 76.gif

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.