Hej alle derude..
Jeg står her og er lidt i tvivl. Jeg har fået p-piller i 3 år snart. Min sidste mens var d. 6 marts.. Jeg er kun sammen med min kæreste i weekender fordi jeg bor på skolehjem.
Anyways, d. 21 marts ca. begynder jeg at skal meget på toilet også om natten som jeg normalt ikke gør. Torsdag d. 24 marts bliver jeg træt af at skulle på toilet konstant, og vælger så at søge på google. Der finder jeg at det enten skulle være ældre mænd eller gravide.
Hmm.. Senere søger jeg på graviditets syptomer og kan forholde mig til alle bortset fra udebleven menstruation.. (jeg var ikke noget så langt endnu) og ømme bryster (kun hvis jeg gik ned af trapper kunne jeg mærke det ligesom "hev lidt" eller da jeg var hjemme i weekenden og kæresten ikke kunne røre..
Jeg sender en sms til min mor og hun mener sandsynligheden er stor. Torsdag eftermiddag tager jeg en test; negativ. Jeg stopper med at spise pillerne om fredagen.. Så har jeg spist dem i 2 uger og 2 dage. Jeg plejer altid at få min mens 5 dage efter jeg er stoppet, uanset hvor mange dage jeg har spist pillerne. Så skulle den komme onsdag(igår).
Tirsdag omkring kl 15 går jeg på toilet og da jeg tørre mig er der lidt blod på papiret.. Der er intet resten af dagen og aften.. Så er der igen lidt igår morges (onsdag) og sådan pletvis resten af dagen.. men det rammer ikke i trusserne.. Jeg skal så på toilet i nat, omkring 1.30 og da jeg tørre mig er der ingenting. Da jeg så står op kl. 7 ca, (tog bind i trusserne for en sikkerhedsskyld) er der meget mere blod i bindet og hele formiddagen indtil nu har der været blod og jeg har haft menstruationssmerter..
Der har ikke været ligeså meget blod som ved normalt, men alligevel mere end hvad jeg ville mene er en pletblødning. Så tænker jeg, hvis jeg kun er i 3. uge som jeg har beregnet, så er der vel heller ikke nok HCG hormoner til at stoppe blødningen, ligeså vel at jeg ikke kan teste positiv endnu. og jeg har hørt at der er mange der får mens i starten, og alligevel er gravide..
Kan det betale sig for mig at tage en G.test i næste uge alligevel, hvor jeg vil ramme de 4 uger?? Tænker bare når jeg pletbløder først og der derefter kommer noget der minder meget om mens.. Jeg er meget forvirret.
Please hjælp mig :/
Hejsa
Jeg tror ikke du er gravid, det lyder ret usansynligt. Angående det hyppige toiletture, så er det slet ikke det du kan mærke, når du kun er 3 uger henne og ægget knap har sat sig fast. Det kræver, at at livmoderen først er begyndt at vokse og presse på blæren, og det er ikke lige det første der sker, for i uge 3 er der ikke sket meget endnu. Der har ægget måske lige sat sig fast kun, hvis du er heldig.
At du så oplever en masse symptomer er ikke atypisk. Når man først begynder at læse om det, og man begynder at tro det er det, så kan man mærke ALLE mulige symptomer, selvom det i virkeligheden er noget psykisk. I december var jeg SIKKER på, jeg var gravid. Jeg mærkede alle mulige symptomer, og der var bare ingen tvivl. Men det var jeg ikke. Først i Januar, da jeg ikke mærkede særlig mange symptomer, var jeg rent faktisk gravid
Så jeg tror det er muligt, at dine tanker spiller dig et puds.
Jeg synes du skal tage det som det er: Du har øjensynligt taget dine piller flittigt og ser ikke din kæreste ofte. Du har fået din menstruation, og det synes jeg er et ret tydeligt tegn
Du kan godt teste om en uge, men jeg tvivler på du skal regne med et positivt resultat. Det kan ske, men det lyder meget usansynligt!
Håber du kan følge mig og ved, at det ikke er for at pille dig ned 
I øvrigt skriver du at ift. pillestop skulle din mens være kommet i går, men er først kommet i dag. Det er jo kun én dag forsinket, og det er der intet usædvanligt i