Hm øv eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja, øv eller? Havde en sådanne fornemmelse af der ville være en positiv test, men nej.. Og ved egentlig ikke om jeg er lidt øv over det eller ej.. Det vel egentlig meget godt den er negativ, når trunten kun er 3 mdr 

Vi snakkede om igår om hvad vi ville gøre hvis den var positiv og det stod klart at den lille spire skulle være mere end velkommen hvis den nu var der.. Blev nærmeste helt opsagt på den skulle være der... Øv hvor er det træls når man køre sig selv helt derop!

Det er slet slet ikke planlagt hvis det sker nu, men hjertens velkommen.. Men det er vel til det bedste pt.. Savner bare sådanne min gravide mavse!

Bare lige lidt formiddags-brok herfra! God dag til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med at der går noget tid før, at jeres trunte skal være storesøster.

Jeg kan fortælle, at jeg stadigvæk godt kan savne, at være gravid og mine børn er nu  henholdsvis 3 1/2 år og 2 år. Synes det var så fantatisk

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Tillykke med at der går noget tid før, at jeres trunte skal være storesøster.

Jeg kan fortælle, at jeg stadigvæk godt kan savne, at være gravid og mine børn er nu  henholdsvis 3 1/2 år og 2 år. Synes det var så fantatisk

Jow tak Det er jo ubeskriveligt at have et væsen indeni og mærke liv.. Men tror det er meget godt der kommer til at være længere mellem dem.. Selvom jeg da gerne vil have dem tæt

Anmeld

31. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det er ubeskriveligt, at mærke liv

Vi har 17 mdr. imellem vores. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have kort mellem jeres. Personligt ville jeg ikke have kortere end vi allerede har

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er ubeskriveligt, at mærke liv

Vi har 17 mdr. imellem vores. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have kort mellem jeres. Personligt ville jeg ikke have kortere end vi allerede har

Vi har snakket om at prøve igen efter August, vi har dog ikke svært ved det, som så mange andre.. Tænker det nok er 'nemmere' når bebse er lidt mere selvstændig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.