Hvor meget bruger du, 1 voksen + 1 barn (økonomi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

PsychedeliC

Jeg kigger lige med for jeg skal måske flytte til et sted hvor huslejen er lidt høj og hvis man kan leve for 1500kr så ville jeg kunne betale leje og alt det uden at have problemer med pengene .

Jeg købte forresten 6 pakker hakket oksekød á 500g pr stk for 10kr stykket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Bare mig..

PsychedeliC skriver:

Jeg kigger lige med for jeg skal måske flytte til et sted hvor huslejen er lidt høj og hvis man kan leve for 1500kr så ville jeg kunne betale leje og alt det uden at have problemer med pengene .

Jeg købte forresten 6 pakker hakket oksekød á 500g pr stk for 10kr stykket 

Fedt. Hvor henne?

Ja, jeg bor også i en temmelig dyr lejlighed, men en lejlighed jeg sagtens kan bo i hvis jeg tlnker mig om med pengene

Anmeld

31. marts 2011

PsychedeliC

Nicolinesmor170510 skriver:

Fedt. Hvor henne?

Ja, jeg bor også i en temmelig dyr lejlighed, men en lejlighed jeg sagtens kan bo i hvis jeg tlnker mig om med pengene

I super bedst . Jeg overvejede at tage 10 stk så ville det måske se dumt ud . Jeg spiser også højst 200g kød til aftensmad så det vil sige jeg har kød til 15 dages aftensmad. Hvis man lige regner det ud så er det 2kr for 200g kød, hvis man spiser et par kartofler og noget sovs til så kan jeg lave aftensmad for under 5 kr

Anmeld

31. marts 2011

Lisbeth85

Jeg bruger ikke ret meget om måneden på jeg selv og min søn.

Bleer, mad og lidt tøj / legetøj i ny og næ... tror ikke det bliver mere end 1500 kr. pr. måned. Der er jo nogen gange, hvor der ryger en del på transport for mit vedkommende, når jeg skal besøge min nye fyr i Skanderborg, eller jeg skal besøge en veninde længere væk, men som regel omkring de 1500 kr.... tror jeg

Anmeld

31. marts 2011

Tip!

Jeg tror vi bruger omkring 2500 på mad, husholdning og bleer om måneden...

vi køber også meget frugt og grønt.. har altid grønt skuffen fyldt med en masse forskelligt.

Bruger kun libero bleer til min søn, men finder dem altid på tilbud..

Vi er en voksen og et barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.