Anonym skriver:
Han er super forstående. Og det betyder rigtig meget for mig. Og han er så fornuftig når det kommer til penge. I hvert fald de fleste gange. Det er ham der siger, hey nu køber vi lige lidt billigere ind, elelr nu laver vi madplan så vi ikke fristets til at købe mere end vi skal. Og han hjælper gerne med at lægge mit budget.
Altså han nævnte det med at overføre penge til mig til en hel måned. men jeg vil nok bruge dem med det samme eller i hvert fald sådan at jeg ikke har flere midt af måneden så sagde jeg hellere ville have lidt hver uge. så ved jeg jeg ikke bruger dem.
Ja så har du jo prøvet at være i mit sted. Det er dejligt når der kommer styr på det. og det føler jeg også der gør i denne bank. vi skal bare lige over i maj måned hvor alt kører optimalt igen. og det hele ser meget lysere ud efter vi har skiftet bank. Men ka bare mærke jeg stadig ikke helt føler mig lettet indeni. men jeg troede jo også jeg ville have haft flere penge i denne måned. Så når det hele kører så burde det ikke være noget jeg tænker mere over.
Det kommer til at tage tid for skyldfølelsen forsvinder og før man kan ånde lettet op igen.. Det tog mig knap et år at komme på banen igen, men nu sidder jeg og er virkelig godt tilfreds med mig selv og stolt over hvordan jeg kæmpede for at få det hele til at hænge sammen..
Det er en voldsom hård kamp, og det slutter ikke den første mdr der er plus på kontoen, desværre!
Men for hver mdr der er plus kommer der større smil og det bliver nemmere og nemmere
Så fat mod og glæd dig til den dag DU kan sige til kæresten, " jeg gir i dag" ellerat DU kan invitere ham ud på en hyggelig middag eller lign
Det er en rigtig god ting at lægge madplan, selvom det kan være svært, men der er super mange penge at spare på det, også behøver man ikke at leve af havregryn og vand selvom man skal spare 
Du er velkommen til at skrive til mig privat hvis du vil
Skal nok holde dig ano, men hvis du har brug for lidt mere 'privat' snak, så skriv endelig)
Anmeld