kvalme? jamen 16+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anitta Kristiansen

hej i dejlige piger, håber i får en vidunderlig dag  

nu er det ved at være nok. har gået nu i flere dage med voldsom kvalme jeg er 16+2 og er længe siden kvalmen fra før forsvandt.

men det er mærkeligt for nu har jeg kvalme hvis jeg er sulten men endnu mere bagefter jeg har spist. og det bliver ved hele tiden. lige meget om jeg spiser eller ej. og føler ikke der er plads længere i maven. men er sulten så prøver så føles som kvalme hele tiden enten fordi jeg er sulten eller fordi der ikke er plads. 

er jeg den eneste eller er der andre der ude der har det på samme måde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

blomst84

Sådan havde jeg det indtil uge 28 det eneste der hjalp på mig var cola

Anmeld

31. marts 2011

MamaJakob

Det lyder lidt som halsbrand, synes jeg. Det føles nemlig lidt som kvalme; det mærkes bare ikke rigtigt i maven, men i halsen (sjovt nok) og opstår typisk i forbindelse med spisning. Det er vist ret typisk 'graviditetssymptom' Jeg led selv ret meget af det i 2. trimester. Det er fordi den lille bebs begynder at fylde mere og mere, og så er det som om, der ikke rigtigt er plads til maden mere

Det skulle hjælpe ikke at spise al for fed og tung mad - men for mig, hjalp det nu mest med cola

Anmeld

31. marts 2011

MamaJakob

Haha, enig Sad lige og skrev det samme

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

blomst84 skriver:

nok derfor jeg er begyndt at drikke så meget af det

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

MamaJakob skriver:

Det lyder lidt som halsbrand, synes jeg. Det føles nemlig lidt som kvalme; det mærkes bare ikke rigtigt i maven, men i halsen (sjovt nok) og opstår typisk i forbindelse med spisning. Det er vist ret typisk 'graviditetssymptom' Jeg led selv ret meget af det i 2. trimester. Det er fordi den lille bebs begynder at fylde mere og mere, og så er det som om, der ikke rigtigt er plads til maden mere

Det skulle hjælpe ikke at spise al for fed og tung mad - men for mig, hjalp det nu mest med cola

jag har både kvalme og halsbrand, for kan mærkes på maven hvis jeg trykker nogle steder er det ved at ryge op igen. er ved at give op med at spise og synes maven er ved at blive mindre igen :O 

Anmeld

31. marts 2011

kiwifrugten

På håndkøb kan du købe alminox tyggetabeletter. Tyk dem lidt og skyl efter med vand men skyl det ikke ned med det samme og pillerne smager ikke af noget. Gravdie må gerne ta dem, og tro mig det hjælper

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

kiwifrugten skriver:

På håndkøb kan du købe alminox tyggetabeletter. Tyk dem lidt og skyl efter med vand men skyl det ikke ned med det samme og pillerne smager ikke af noget. Gravdie må gerne ta dem, og tro mig det hjælper

tror jeg har taget dem en gang. og ja hjælper enlig havde jeg glemt tak for det  

Anmeld

31. marts 2011

kiwifrugten

Anitta Kristiansen skriver:

tror jeg har taget dem en gang. og ja hjælper enlig havde jeg glemt tak for det  

Det var så lidt

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

kiwifrugten skriver:

Det var så lidt

må på apoteket idag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.