Lækker salat til madpandekager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Frøken J.

Er ikke særlig opfindsom med salater, og kunne bruge et tip. Skal én af dagene lave madpandekager med oksekød og spinatfyld, og vil lave en god salat ved siden af. Der må gerne være noget spinat heri også, og så noget revet parmasan, men hvad faen skal jeg ellers komme i, som passer godt til lune madpandekager med oksekøds/spinatfyld? Hilfe! Og gerne hurtigt, skal handle ind i morgen og er i gang med madplanen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Worldwide

Secrets skriver:

Er ikke særlig opfindsom med salater, og kunne bruge et tip. Skal én af dagene lave madpandekager med oksekød og spinatfyld, og vil lave en god salat ved siden af. Der må gerne være noget spinat heri også, og så noget revet parmasan, men hvad faen skal jeg ellers komme i, som passer godt til lune madpandekager med oksekøds/spinatfyld? Hilfe! Og gerne hurtigt, skal handle ind i morgen og er i gang med madplanen

Første tanke der ramte mig var en pasta salat med spinat, sugarsnap, forårsløg, lidt blandet svampe og revet parmasan

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

Hvad med noget rødbedesalat med rødbeder, gulerødder, hvidløg, persille, valnødder og appelsiner?

Anmeld

31. marts 2011

sarahb

Jeg er blevet vild med; Bønner, Feta,  en romaine salat, cherry tomat, rødløg, masser af salt og peber. Det er så godt.

Anmeld

31. marts 2011

Sunflower

Frisk spinat, ristet bacon tern, ristet pinjekerner, Friske jordbær eller hindbær og høvlet parmesan elsker den type salat, meget sommerlig og frisk og efter sigende skulle de spanske jordbær smage dejligt lige for tiden

Anmeld

31. marts 2011

Frøken J.

Mileva skriver:

Første tanke der ramte mig var en pasta salat med spinat, sugarsnap, forårsløg, lidt blandet svampe og revet parmasan

Tak for opskriften!

Anmeld

31. marts 2011

Frøken J.

Baagøe skriver:

Hvad med noget rødbedesalat med rødbeder, gulerødder, hvidløg, persille, valnødder og appelsiner?

Mange tak for idéen!

Anmeld

31. marts 2011

Frøken J.

sarahb skriver:

Jeg er blevet vild med; Bønner, Feta,  en romaine salat, cherry tomat, rødløg, masser af salt og peber. Det er så godt.

Det lyder også lækkert, tak for det!

Anmeld

31. marts 2011

Frøken J.

Sunflower skriver:

Frisk spinat, ristet bacon tern, ristet pinjekerner, Friske jordbær eller hindbær og høvlet parmesan elsker den type salat, meget sommerlig og frisk og efter sigende skulle de spanske jordbær smage dejligt lige for tiden

Uh, det lyder også lækkert. Mange tak!

Anmeld

4. april 2011

Pige2009

Secrets skriver:

Mange tak for idéen!

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.