Manden der har ALT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

L&S

Godaften tøser,

Min mand, William bliver 33 år d. 14 maj, og jeg er jo allerede i fødselsdagstanker.

Jeg elsker fødselsdage, men hvad giver man til manden der har alt og intet ønsker?

Hvad gav/giver I jeres mand/kæreste til deres fødselsdag?

Jeg har fået pigerne til en fotograf, nogle billeder personligt til ham også har Sophia lavet en nøglering i børnehaven som han skal have..

Det næste problem er, at vi faktisk ikke er hjemme i DK, men i USA. Vi tager afsted til New York d. 3 maj og afslutter turen med en uge hos Granny & Grandpa.

Vi er hjemme igen d. 25. maj og da han ikke "magter" at planlægge en fødselsdag, har jeg da tænkt mig at gøre det.

Jeg ved dog ikke helt om det skal være her i DK før eller efter ferien eller om jeg skal gøre det på ferien..

Hmm.. Bare lidt forskellige tanker, men nogle ideer ville være skønne, og mest af alt nogle gaveønsker!

Hilsen Maria, Sophia & Liva 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mikkel's mor <3

Jeg har lige købt en træningsbænk med vægt holder og tilhørende vægte til min kæreste

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Det var faktisk en rigtig god idé!

Det havde jeg nok aldrig tænkt på 

Tak for det..!

Anmeld

30. marts 2011

Mikkel's mor <3

L&S skriver:

Det var faktisk en rigtig god idé!

Det havde jeg nok aldrig tænkt på 

Tak for det..!

lige nu har de gratis levering fra bilka hvis det skulle være og den koster 1799

men det var så lidt

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Haha stærkt 

Det må jeg lige undersøge, jeg bor forholdsvis tæt på Fields så den kan jo hentes selv.

Er den I deres tilbudsavis?

Anmeld

30. marts 2011

Mikkel's mor <3

L&S skriver:

Haha stærkt 

Det må jeg lige undersøge, jeg bor forholdsvis tæt på Fields så den kan jo hentes selv.

Er den I deres tilbudsavis?

Den er lige her http://www.bilka.dk/Sport-og-Fritid/Motion-og-Massage/Traeningsbaenke/Titan-Trningsbnk-m-50kg-vgtst--65906100280(Purchase_Other_DS)

Anmeld

30. marts 2011

Isabella_mor

I Netto kan du købe oplevelses gaver.. en tur i luftballon f.eks... du kan også kigge på oplevelsesgaver.dk ^_^ det kan være der er noget der som du kunne fristes til at give ham..

Anmeld

30. marts 2011

Mussen2

Ja oplevelses gaver er gode. Har givet min mand formel1 billetter, det gav plusser i bogen. Et lækkert ur har også bragt lykke herhjemme.

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Jennifer skriver:

Den er lige her http://www.bilka.dk/Sport-og-Fritid/Motion-og-Massage/Traeningsbaenke/Titan-Trningsbnk-m-50kg-vgtst--65906100280(Purchase_Other_DS)

Den er jo super lækker.. De har jo masser af træningsudstyr og William har snakket om, jeg ved ikke hvor længe, at han gerne vil have et træningsrum.

Det er en super idé der skal overvejes! Et lidt større projekt, men bænken kan jo også være motivation for at få det lavet haha 

Anmeld

30. marts 2011

L&S

isabellamor skriver:

I Netto kan du købe oplevelses gaver.. en tur i luftballon f.eks... du kan også kigge på oplevelsesgaver.dk ^_^ det kan være der er noget der som du kunne fristes til at give ham..

Oplevelsesgaver var også min umiddelbare bedste og eneste idé, men de steder jeg har været har der kun været få som en brunch..

Jeg vil gerne give ham en rigtig fed oplevelse og ikke noget man laver hver søndag, men deres hjemmeside har helt sikkert hele udvalget!

Luftballon lyder helt klart som en oplevelse haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.