Dåbsmad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

camillakrath

Mileva skriver:

Hehe, du har sikkert ret xD

Til kaffen skal vi ha' lækker kage og blandet småkager.. Synes bare det virker som en tam menu - udover kagen! Uh glæder mig sådan til at se den xD

Det er slet ikke tamt. Så bare lidt lækkert at drikke til. Hvornår holder i det? Kan jo regne ud at pita også er lækkert mht årstiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

serinasmor

Mileva skriver:

Alt det har vi faktis, minus bacon/parmaskinke og kebab.. Hmm

Vi har indtil videre;

Kyllingbryst stegt i karry skåret i tern

Hakket Oksekød stegt med texmex

Skinke i tern

Tun

Iceberg, mixed salater, tomat, agurk, ananas, majs, sugarsnap, peberfrugt, rødløg, æg, rosiner/tranebær, peanuts/mixed nuts, gulerod, forårsløg, squash, aubergine, feta, advocado,

Synes bare der virkerlig mangler et eller andet...

gode og hjemmerørte dressinger

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

camillakrath skriver:

Det er slet ikke tamt. Så bare lidt lækkert at drikke til. Hvornår holder i det? Kan jo regne ud at pita også er lækkert mht årstiden

Den 17April, så der er stadig et par dage til, men vi holder det hjemme og jeg er af den støbning ALT skal være klaret og planlagt lige NU! :p Vi har ændret menuen  gange  Men denne gang stod kæresten fast og sagde slut prut det bliver pita!

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

serinasmor skriver:

gode og hjemmerørte dressinger

Men hvilke? :p

Anmeld

30. marts 2011

camillakrath

Mileva skriver:

Den 17April, så der er stadig et par dage til, men vi holder det hjemme og jeg er af den støbning ALT skal være klaret og planlagt lige NU! :p Vi har ændret menuen  gange  Men denne gang stod kæresten fast og sagde slut prut det bliver pita!

Hvor er det bare typisk kvinder  Ej sådan har jeg det også tit. Man har bare brug for at ha styr på tingene

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

camillakrath skriver:

Hvor er det bare typisk kvinder  Ej sådan har jeg det også tit. Man har bare brug for at ha styr på tingene

Og mænd har det så nemt! De skal jo bare dukke op.. Ih! Nu bliver jeg jo i tvivl om pita er det rigtige... DoH! Tøsen husker det jo alligevel ikke

Anmeld

30. marts 2011

camillakrath

Mileva skriver:

Og mænd har det så nemt! De skal jo bare dukke op.. Ih! Nu bliver jeg jo i tvivl om pita er det rigtige... DoH! Tøsen husker det jo alligevel ikke

haha. SELVFØLGELIG er det helt det rigtige. Det er super lækkert, og folk har mulighed for at vælge hvad de synes smager dejligt. Det er en kæmpe fordel.

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

camillakrath skriver:

haha. SELVFØLGELIG er det helt det rigtige. Det er super lækkert, og folk har mulighed for at vælge hvad de synes smager dejligt. Det er en kæmpe fordel.

Hehe:p Det var lige hvad kæresten sagde xD Tænker bare, er det ikke lidt for, uhm, let til landmænd ?

Anmeld

30. marts 2011

serinasmor

Mileva skriver:

Men hvilke? :p

hmmm .... tjaee you got me

ej måske en guacamole, en ren cremefraice, en rød cremefraice ( med ketchup, salt, peber og måske basilikum), en hvidere cremefraice ála holliday dip ( noget jeg selv mixer af salt, peber, lidt chili, urtegårdskrydderi(der herhjemme kommer i næsten at), kød og grill krydderi(der også kommer i næsten alt) og en lille smule hvidløg, og måske en hvidløgs dressing igen med cremefraice (er lidt vild med cremefraice) .... måske noget hjemmelavet pesto eller bare en god olivenolie rørt op med din yndlings krydderurt og lidt salt

det var lidt idéer .. hjalp det ?? 

Anmeld

30. marts 2011

Worldwide

serinasmor skriver:

hmmm .... tjaee you got me

ej måske en guacamole, en ren cremefraice, en rød cremefraice ( med ketchup, salt, peber og måske basilikum), en hvidere cremefraice ála holliday dip ( noget jeg selv mixer af salt, peber, lidt chili, urtegårdskrydderi(der herhjemme kommer i næsten at), kød og grill krydderi(der også kommer i næsten alt) og en lille smule hvidløg, og måske en hvidløgs dressing igen med cremefraice (er lidt vild med cremefraice) .... måske noget hjemmelavet pesto eller bare en god olivenolie rørt op med din yndlings krydderurt og lidt salt

det var lidt idéer .. hjalp det ?? 

Du er ikke den eneste - kan æde cremefraise rent  ELSKER det:p Men de lyder så lækre alle sammen! Tror vidst jeg kommer til at tyvstjæle dem alle :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.