nej hvor er det røv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

miinimeal

de eneste kanaler der virker ved mig er dr1, tv2 og dr2 de andre er smadret af regnen tror jeg,

og jeg som skulle se de unge mødres drøm og derefter de unge mødre og paradise klokken 22 ej manner så gik jeg på nutv, men der kan jeg ikke betale med mobil, og jeg er så dum at have hævet alle mine penge så kan ikke betale for at se det der, nøj hvor røv,

nå men hvad laver i, i aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

freiasmor

alberts mor<3 skriver:

de eneste kanaler der virker ved mig er dr1, tv2 og dr2 de andre er smadret af regnen tror jeg,

og jeg som skulle se de unge mødres drøm og derefter de unge mødre og paradise klokken 22 ej manner så gik jeg på nutv, men der kan jeg ikke betale med mobil, og jeg er så dum at have hævet alle mine penge så kan ikke betale for at se det der, nøj hvor røv,

jeg forsøger selv at få gang i mit tv - kanaler mæssigt, regnen har åbenbart fået skubbet til vores parbol eller sådan noget mystisk noget...
, og ellers spiser jeg og manden lækker aftensmad i form af fløde kartofler m. sigøjner steaks og grøn salat (ret sent iknow)

Anmeld

30. marts 2011

miinimeal

Zebraen skriver:

jeg forsøger selv at få gang i mit tv - kanaler mæssigt, regnen har åbenbart fået skubbet til vores parbol eller sådan noget mystisk noget...
, og ellers spiser jeg og manden lækker aftensmad i form af fløde kartofler m. sigøjner steaks og grøn salat (ret sent iknow)

årh jeg kunne da godt lige kværne lidt fløde kartofler(;

årh kan da hører jeg ikke er den eneste med knas i tv'et, det er bare rigtig øv

Anmeld

30. marts 2011

Tanja1234

Der er lige startet en rigtig god film på DR2 - med Renee Zellwegger og Ewan Mcgregor

Anmeld

30. marts 2011

miinimeal

Tanja1234 skriver:

Der er lige startet en rigtig god film på DR2 - med Renee Zellwegger og Ewan Mcgregor

må da lige se på det, det kan da kun være beder end at se folk fiske på grøndland(dr1)

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Viasat I har? 

Anmeld

30. marts 2011

miinimeal

MoarJ skriver:

Viasat I har? 

ej det er sådan noget kabel tv. bor i boligblok(;

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

alberts mor<3 skriver:

ej det er sådan noget kabel tv. bor i boligblok(;

Årh okey... 

Anmeld

31. marts 2011

lucas<3

alberts mor<3 skriver:

årh jeg kunne da godt lige kværne lidt fløde kartofler(;

årh kan da hører jeg ikke er den eneste med knas i tv'et, det er bare rigtig øv

du skal ik være ked a dine ikk dur. vores dur heller ikk..

sådan noget lort..

Anmeld

31. marts 2011

Valle81

alberts mor<3 skriver:

Det er det samme her - har ringet til You See og der er fejl i mange 88.. postnumre - der arbejdes på det, men de har ikke nogen ide om hvor længe det kan tage:0(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.