billig baby ting til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. marts 2011

perlestump

Mileva skriver:

Helt i orden

som lovet

her er billedet af den gåstolen

den koster 200 kr koster 700 normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

perlestump

dejligetider skriver:

kan jeg se et billede af bæreslenen, og hvor meget koster den?

som lovet

her er et billede af bæreselen

den koster 500 kr  normalt koster den 1000 kr . den er så dejlig og mænd kan osse gå med den  og den støtter helt rigtig på ryggen

det er en baby carring active

brusanvising og kassen følger med

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

perlestump skriver:

som lovet

Vender den lige med manden når han vågner (Ja nogen nyder godt af mor her ikk kan sove længe ) Hvad tror du det vil koste at sende?

Anmeld

31. marts 2011

perlestump

Mileva skriver:

Vender den lige med manden når han vågner (Ja nogen nyder godt af mor her ikk kan sove længe ) Hvad tror du det vil koste at sende?

det ved jeg slet ikke det har jeg ikke styr på men jeg kan se om min x mand ved om det han for tit ting til sig så det kan være han ved det

ja kender alt for godt til ikke at sove selv, min lille abby har lige fået dræn i ørene for 2 gang nu og jeg har ikke fået sovet i 3 uger nu så det glæder jeg mig til nu at kan få

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

perlestump skriver:

det ved jeg slet ikke det har jeg ikke styr på men jeg kan se om min x mand ved om det han for tit ting til sig så det kan være han ved det

ja kender alt for godt til ikke at sove selv, min lille abby har lige fået dræn i ørene for 2 gang nu og jeg har ikke fået sovet i 3 uger nu så det glæder jeg mig til nu at kan få

! Heldigvis er L dejlig nem, men efter det er begyndt at bive lyst udenfor kan jeg slet ikke falde til ro igen når hun er blevet fodret..

Anmeld

31. marts 2011

minlilleskat

perlestump skriver:

som lovet

her er et billede af bæreselen

den koster 500 kr  normalt koster den 1000 kr . den er så dejlig og mænd kan osse gå med den  og den støtter helt rigtig på ryggen

det er en baby carring active

brusanvising og kassen følger med

det er fordi jeg har dårlig ryg, så den skal kunne støtte min ryg rigtig godt, syntes den ser tyn ud i stropperner, er den det eller?

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

perlestump skriver:

som lovet

Vi springer desværre over - men tusind tak for billed!

Anmeld

31. marts 2011

betiinsen

fungere den der varmesutteflaske godt? kan den bruges til en nyfødt? og ved du hvad normalpris er?

Anmeld

31. marts 2011

perlestump

dejligetider skriver:

det er fordi jeg har dårlig ryg, så den skal kunne støtte min ryg rigtig godt, syntes den ser tyn ud i stropperner, er den det eller?

alså jeg syndes ikke det er tynde stropper i den hvis du googler baby carrier active som den hedder os ser under billeder så kan du se hvordan den sidder på en

Anmeld

31. marts 2011

minlilleskat

perlestump skriver:

alså jeg syndes ikke det er tynde stropper i den hvis du googler baby carrier active som den hedder os ser under billeder så kan du se hvordan den sidder på en

det prøver jeg lige takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.