Inspiration til prof. billeder - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Lisbeth85

Hej piger!

Jeg skal have taget billeder af en prof. fotograf, og vil gerne finde inspiration til nogle billeder.

Er der mon nogen herinde, som gerne vil dele nogle billeder med mig, som de synes er rigtig gode?

Tak på forhånd for din hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Lisbeth85

Ingen der kan hjælpe lidt? :-)

Anmeld

31. marts 2011

signe.

Lisbeth85 skriver:

Ingen der kan hjælpe lidt? :-)

nu har jeg ikke lige billederne på computeren, men jeg har fået taget 4 af vores søn da han var cirka 4 mdr, og det er lidt de klassiske hvor han ligger/sidder i en fletkurv med et lammeskind... ellers ved jeg at mange bruger spejlbilleder altså hvor baby kigger i et spejl, så baby bliver fanget 2 gange på kameraet Dinna88 har vist også lavet sådanne spejlbilleder

Anmeld

31. marts 2011

Lisbeth85

Mor-til-Hasse skriver:

nu har jeg ikke lige billederne på computeren, men jeg har fået taget 4 af vores søn da han var cirka 4 mdr, og det er lidt de klassiske hvor han ligger/sidder i en fletkurv med et lammeskind... ellers ved jeg at mange bruger spejlbilleder altså hvor baby kigger i et spejl, så baby bliver fanget 2 gange på kameraet Dinna88 har vist også lavet sådanne spejlbilleder

Tak for inspiration - kan sagtens forestille mig det, som du skriver her

Anmeld

31. marts 2011

signe.

Lisbeth85 skriver:

Tak for inspiration - kan sagtens forestille mig det, som du skriver her

det var godt- også en skam  jeg ikke lige har dem så jeg kunne sætte dem ind..

Anmeld

31. marts 2011

KissMe

Lisbeth85 skriver:

Hej piger!

Jeg skal have taget billeder af en prof. fotograf, og vil gerne finde inspiration til nogle billeder.

Er der mon nogen herinde, som gerne vil dele nogle billeder med mig, som de synes er rigtig gode?

Tak på forhånd for din hjælp

Nogle venner af os har lige faaet taget billeder af deres datter hvor hun ligger paa maven med en blomsterkrans paa hovedet og nogle blomsterhoveder rundt om hende... det er blevet rigtigt godt...

Anmeld

31. marts 2011

Lisbeth85

KissMe skriver:

Nogle venner af os har lige faaet taget billeder af deres datter hvor hun ligger paa maven med en blomsterkrans paa hovedet og nogle blomsterhoveder rundt om hende... det er blevet rigtigt godt...

Lyder meget yndigt Kan godt være min søn synes det er lidt fesent, når han bliver ældre Men kan da tage noget andet, og lægge rundt omkring ham 

Anmeld

31. marts 2011

Maja_4000

Vi får taget billeder af Caroline hver måned hos en fotograf .. Synes det kan være meget svært med de små , for det er ikke altid humøret liiige er i top 

Har kun fået taget to gange , tredje omgang skal vi hente i morgen :b Men vedhæfter lige et fra hver gang .. Hun er 1 måned og 2 måneder på det andet .. 
På det tredje som vi ikke har endnu , sidder hun i en stol med lammeskind og er så 3 måneder :b Vores er meget "almindelige"  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2011

Lisbeth85

Maja_4000 skriver:

Vi får taget billeder af Caroline hver måned hos en fotograf .. Synes det kan være meget svært med de små , for det er ikke altid humøret liiige er i top 

Har kun fået taget to gange , tredje omgang skal vi hente i morgen :b Men vedhæfter lige et fra hver gang .. Hun er 1 måned og 2 måneder på det andet .. 
På det tredje som vi ikke har endnu , sidder hun i en stol med lammeskind og er så 3 måneder :b Vores er meget "almindelige"  

Hvor er de skønne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.