If

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Nettemor

forsikringsselskab. gode og dårlige erfaringer?

kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
nettemor skriver:

forsikringsselskab. gode og dårlige erfaringer?

kom frisk

Vi er godt tilfredse med dem

Anmeld

30. marts 2011

Nettemor

Mamman skriver:

Vi er godt tilfredse med dem

mon det kan betale sig at skifte fra topdanmark til if?

Anmeld

30. marts 2011

Maalene

Vi har lige skiftet fra Codan til IF og vi får endda bedre dækning og sparer - hold nu fast - 6.000 om året!!!!

Så indtil videre er vi ganske tilfredse

Mine forældre har også IF, og på et tidspunkt fik min mor en ordentlig rids i sine briller, som ikke var dækket af forsikringen, hun ringede så og spurgte, og det var noget de ville dække... Først fik hun et nej, men 5 min. senere ringede IF hende op og sagde, at de kunne se, at de aldrig havde "udnyttet" dem, og så fik hun et par tusind til dækning...

Det synes jeg dælme er flot

Anmeld

30. marts 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman
nettemor skriver:

mon det kan betale sig at skifte fra topdanmark til if?

Tja det ved jeg ikke. Vi skiftede fra Fair (tror de hedder Gjendsing i dag) til IF, og sparede også i omegnen af 5-6000 kr. om året.

Anmeld

30. marts 2011

pussepige

Kender kun til at da IF ringede til os pga nogle billige forsikringer sagde vi til dem at vi ikke troede på at de kunne give os det billigere end dem vi havde.. Det endte så med at direktøren ringede til os fra if for det kunne da ikke passe.. Vi fortalte så at vi havde gartnernes forsikring og så måtte han indrømme at dem kunne de ikke hamle op med..

Men lidt sjovt at en højtstående ringer fordi de ikke kan få det til at passe..

Anmeld

30. marts 2011

Nettemor

pussepige skriver:

Kender kun til at da IF ringede til os pga nogle billige forsikringer sagde vi til dem at vi ikke troede på at de kunne give os det billigere end dem vi havde.. Det endte så med at direktøren ringede til os fra if for det kunne da ikke passe.. Vi fortalte så at vi havde gartnernes forsikring og så måtte han indrømme at dem kunne de ikke hamle op med..

Men lidt sjovt at en højtstående ringer fordi de ikke kan få det til at passe..

hehe det er rimelig godt alligevel..

Anmeld

30. marts 2011

Nettemor

Mamman skriver:

Tja det ved jeg ikke. Vi skiftede fra Fair (tror de hedder Gjendsing i dag) til IF, og sparede også i omegnen af 5-6000 kr. om året.

det giver alligevel 500 hver mdr.. det er mange penge at spare..

tak for svar

Anmeld

30. marts 2011

Nettemor

Maalene skriver:

Vi har lige skiftet fra Codan til IF og vi får endda bedre dækning og sparer - hold nu fast - 6.000 om året!!!!

Så indtil videre er vi ganske tilfredse

Mine forældre har også IF, og på et tidspunkt fik min mor en ordentlig rids i sine briller, som ikke var dækket af forsikringen, hun ringede så og spurgte, og det var noget de ville dække... Først fik hun et nej, men 5 min. senere ringede IF hende op og sagde, at de kunne se, at de aldrig havde "udnyttet" dem, og så fik hun et par tusind til dækning...

Det synes jeg dælme er flot

det var dælme da utroligt med brillerne..

og at I kan spare 6000! om året og samtidig få bedre dækning. tror da helt klart han skal ha lov at komme og besøge os..

tak for svar

Anmeld

4. april 2011

Nettemor

flere med gode eller dårlige erfaringer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.