Min søn nægter pludselig at gå på toilettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

denlille

Vi8 var godt igang med afvænning af ble af min søn på snart 3 år. Han ville gerne sidde på toilettet der kom godt nok ikke så meget men han kunne godt lide at sidde på toilettet. Nu er det på 24 timer pludselig vendt fuldstændig! Han tuder når vi tager bleen af og går og holder sig på numsen når den er af. Han nægter at sidde på toilettet... Faktisk vil han heller ikke sidde på numsen i sit badekar mere. Hvad kan der være sket? Han har ikke haft et uheld med tis eller lort denne uge..Har han fået øjne op for hvad der kommer ud eller har det mon noget at gøre med kontrol? Og hvad ville i gøre? Kan virkelig ikke forstå hvad vi har gjort galt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
spætte skriver:

Vi8 var godt igang med afvænning af ble af min søn på snart 3 år. Han ville gerne sidde på toilettet der kom godt nok ikke så meget men han kunne godt lide at sidde på toilettet. Nu er det på 24 timer pludselig vendt fuldstændig! Han tuder når vi tager bleen af og går og holder sig på numsen når den er af. Han nægter at sidde på toilettet... Faktisk vil han heller ikke sidde på numsen i sit badekar mere. Hvad kan der være sket? Han har ikke haft et uheld med tis eller lort denne uge..Har han fået øjne op for hvad der kommer ud eller har det mon noget at gøre med kontrol? Og hvad ville i gøre? Kan virkelig ikke forstå hvad vi har gjort galt....

Det lyder lidt underligt at han heller ikke vil sidde i badekaret? Kan han have ondt?

Hvis det bare var med bleen kunne det jo sagtens være noget med trygheden ved bleen.

Anmeld

30. marts 2011

aya-zia

min pige på 3 har været ble fri i ½ år men i perioder gør hun det samme... det er når hun har hård mave.. hun kan mærke hun skal på wc men tør ik fordi det gør ondt...

der er ik så meget og gøre end og give noget mad f.eks. rosiner som hjælper lidt på maven...

måske det er det?

hel og lykke

Anmeld

30. marts 2011

denlille

¨Han har ikke hård mave..det stopper med det samme han får ble på igen. Det har helt sikkert noget med utryghed at gøre. Men forstår bare ikke hvorfor han pludselig er blvet så utryg omnkring det?? Nu har han haft bleen af hver dag en 3-4 timer samlet i 14 dage. Han er snart 3 år og ville jo gerne have han snart var blefir og vi var jo også godt på vej..Men nu er det hele gået i stykker åbenbart:-(

Anmeld

30. marts 2011

aya-zia

okay bare godt det ik er hård mave... har i prøvet og danse tisse dans... det gang jeg har skullet ha mine unger af med bleen, har jeg opdigtet en tisse dans og sang som vi sang og dansede hver gang de tissede eller lavede stort... efter et par gange var de vild efter og få ble af for så skulle vi danse tisse dans....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.