Baby hikker meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

MyLove E

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe mig?Jeg er i dag 34+0

Jeg ved det er normalt at den lille inde i maven hikker, men i dag har den haft hikke 3 gange, den har i dag og går vækket mig ved at hikke, i morges blev den ved i 10min. Er det normalt at den gør det så meget?

Jeg har selv haft den rigtig træls de sidste 2 dage, så meget træt og uro i hele kroppe. Maven er spændt helt op og det trækker om i ryggen. Baby musen er også meget urolig. Jeg koger hele tiden, men har ikke feber. Kan der være en sammenhæng?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Tauf skriver:

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe mig?Jeg er i dag 34+0

Jeg ved det er normalt at den lille inde i maven hikker, men i dag har den haft hikke 3 gange, den har i dag og går vækket mig ved at hikke, i morges blev den ved i 10min. Er det normalt at den gør det så meget?

Jeg har selv haft den rigtig træls de sidste 2 dage, så meget træt og uro i hele kroppe. Maven er spændt helt op og det trækker om i ryggen. Baby musen er også meget urolig. Jeg koger hele tiden, men har ikke feber. Kan der være en sammenhæng?

Knus Tanja

Ring til fødegangen og hør. Det ville jeg gøre.

Anmeld

30. marts 2011

MyLove E

Ja har også overvejet det, men vi skal til scanning i morgen. Og det er jo ikke fordi jeg er vildt dårlig. Tror du ikke jeg kan vente til i morgen?

Anmeld

30. marts 2011

kiwifrugten

Det er ganske naturligt

Det er fordi babyen øver sig på at trække vejret og så sluger bebs fostervandet og får hikke. Så ingen grund til bekymring og fødegangen :-) Nyd det for det er lidt sødt hehe

Anmeld

30. marts 2011

mor_sabina

Min første hikkede utrolig meget, og jeg fik at vide at det kunne man stadig se når de kom ud, og ganske rigtigt han hikkede hver gang han var sulten

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tauf skriver:

Ja har også overvejet det, men vi skal til scanning i morgen. Og det er jo ikke fordi jeg er vildt dårlig. Tror du ikke jeg kan vente til i morgen?

der sker ikke noget ved at baby hikker meget, man mener det kan have en sammenhæng med at den lille øver sig på at trække vejret! intet alarmerende i det...

lider du af forstoppelse? det kan godt give lidt generel ubehag?

når maven spænder op er det sandsynligvis en plukke ve.... ganske normalt... de må bare ikke gøre ondt...

hvis du får det værre eller bliver nervøs så ring til vagtlægen for at få ro i sindet

Anmeld

30. marts 2011

MyLove E

Tak :-) Ja det er meget sødt, men syntes bare det var meget.

Anmeld

30. marts 2011

MyLove E

Ni-ko-li-ne skriver:

der sker ikke noget ved at baby hikker meget, man mener det kan have en sammenhæng med at den lille øver sig på at trække vejret! intet alarmerende i det...

lider du af forstoppelse? det kan godt give lidt generel ubehag?

når maven spænder op er det sandsynligvis en plukke ve.... ganske normalt... de må bare ikke gøre ondt...

hvis du får det værre eller bliver nervøs så ring til vagtlægen for at få ro i sindet

Tak.. Nej er ikke forstoppe. Det gør heller ikk ondt men trækker og spænder bare. Men tak for dit svar.

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tauf skriver:

Tak.. Nej er ikke forstoppe. Det gør heller ikk ondt men trækker og spænder bare. Men tak for dit svar.

Det er uden tvivl plukkeveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.