Av den sved :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg da bare så ked af det lige nu. Kom trillende med barnevognen, og mødte så min nabo, som ubbryder, guuud har du fået en lille en, jeg vidste da slet ikke du havde været gravid Fik da bare lige følelsen af at være en kæmpe matrone, lige der, øv hvor var det nederen, snakkede så med svigermor, og fortalte om hændelsen, og fik så lige endnu en kold spand is, da hun siger, ej så stor var du altså heller ikke, og så meget havde jeg jo heller ikke taget på, og nu var jeg jo ikke helt lille i forvejen, og dte havde nok været tydeligere hvis jeg havde gået tiden ud (fødte ca 1 mdr før tid)

Nøj hvor den sved, og sidder nu bare med følelsen af at være mega fed, og kæmpe, og er i forvejen en stor kamp at komme af med kiloerne, da jeg har prøvet næsten alt, og intet rigtig virker, har prøvet nupo, og kun der tabte jeg mig, og selv det var ikke noget nævneværdigt, på trods af nupo, og masser af motion, røg der kun 2½ kg på 3 uge, og så stod det ellers bare stille derefter 

Synes dælme ikke det var særlig sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

du får da lige en

Anmeld

30. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

Øv hvor er jeg da bare så ked af det lige nu. Kom trillende med barnevognen, og mødte så min nabo, som ubbryder, guuud har du fået en lille en, jeg vidste da slet ikke du havde været gravid Fik da bare lige følelsen af at være en kæmpe matrone, lige der, øv hvor var det nederen, snakkede så med svigermor, og fortalte om hændelsen, og fik så lige endnu en kold spand is, da hun siger, ej så stor var du altså heller ikke, og så meget havde jeg jo heller ikke taget på, og nu var jeg jo ikke helt lille i forvejen, og dte havde nok været tydeligere hvis jeg havde gået tiden ud (fødte ca 1 mdr før tid)

Nøj hvor den sved, og sidder nu bare med følelsen af at være mega fed, og kæmpe, og er i forvejen en stor kamp at komme af med kiloerne, da jeg har prøvet næsten alt, og intet rigtig virker, har prøvet nupo, og kun der tabte jeg mig, og selv det var ikke noget nævneværdigt, på trods af nupo, og masser af motion, røg der kun 2½ kg på 3 uge, og så stod det ellers bare stille derefter 

sender dig lige nogle

Anmeld

30. marts 2011

Kindfed

Umiddelbart tænker jeg da lige, at det måske mere er dine egne dæmoner, der er på spil her, end at naboen mente noget som helst om, at du er en matrone? Det samme med din svigermor (selvom sætningen 'så stor er du heller ikke' skulle slettes fra det danske sprog).

Kan det mon ikke være lidt dårlig selvtillid og måske (malplaceret) flovhed over ikke at kunne tabe sig på en slankekur - hvem kan det?! - der gør, at det rammer dig så dybt? Begge kvinder synes garanteret, at du er et dejligt menneske og er pivligeglade med, hvordan du ser ud? Forstået på den måde, at de ikke har nogen motivation for at 'mobbe' dig.

Anmeld

30. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har oplevet lidt a la det samme. Efter jeg lagde 3D/4D scanningsbilleder på FB, kommenterede min nabo på det og hun havde heller ikke lagt mærke til, at jeg var gravid, selvom vi talte sammen dagligt på trappen Løft næsen og lad dig ikke mærke med det

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Umiddelbart tænker jeg da lige, at det måske mere er dine egne dæmoner, der er på spil her, end at naboen mente noget som helst om, at du er en matrone? Det samme med din svigermor (selvom sætningen 'så stor er du heller ikke' skulle slettes fra det danske sprog).

Kan det mon ikke være lidt dårlig selvtillid og måske (malplaceret) flovhed over ikke at kunne tabe sig på en slankekur - hvem kan det?! - der gør, at det rammer dig så dybt? Begge kvinder synes garanteret, at du er et dejligt menneske og er pivligeglade med, hvordan du ser ud? Forstået på den måde, at de ikke har nogen motivation for at 'mobbe' dig.

Jeg er ikke tvivl om de ikke mente noget ondt med det, men derfor synes jeg det gjorde ondt alligevel, specielt, da jeg aldrig har haft det så godt med mig selv, som da jeg var gravid, da jeg netop der følte jeg var smuk gravid, og følte lidt det blev manet til jordet, selvom det ikke var nogens mening at gøre det

Anmeld

30. marts 2011

Muffinmus

tror vi alle har prøvet at få en nedern omtale hvad det angår.

Da jeg fik min søn tog jeg 25 kg på, kg som jeg skulle af med bagefter og det gik nogenlunde. En i en butik kommer hen og siger, ej fin mave, hvornår skal det være????

Ja, UNDSKYLD, men kan du se det barn jeg har med?????????

Hun blev sgu lidt flov:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.