31+0 med baby'boy <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
39 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Moar2011

endnu en uge er gået og er nu 31+0 idag  - wow tiden flyver afsted må jeg sige, inden længe er han ude i vores arme, og vi glæder os så meget til at se ham og få et liv sammen med ham ..

lige 2 billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Maalene

Waaauv - hvor er du bare flot søde

Århh, jeg glæder mig til at se den lille charmeprins du går og gemmer på inde i maven

Anmeld

30. marts 2011

Holbæktrunten

Så fin mave 

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Waaauv - hvor er du bare flot søde

Århh, jeg glæder mig til at se den lille charmeprins du går og gemmer på inde i maven

ihh hvor er du bare søøøød  - glæder mig også rigtig meget til at se den lille charmer .. og om det holder stik at han ligner sin far så meget som billederne fra 3D viser hihi

Hvornår skal du til scanning igen søde? - er spændt på hvad du gemmer på - går graviditeten ellers derud af ?

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Holbæktrunten skriver:

Så fin mave 

Taak ska du have

Anmeld

31. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

ihh hvor er du bare søøøød  - glæder mig også rigtig meget til at se den lille charmer .. og om det holder stik at han ligner sin far så meget som billederne fra 3D viser hihi

Hvornår skal du til scanning igen søde? - er spændt på hvad du gemmer på - går graviditeten ellers derud af ?

Ja, det bliver da vildt spændende søde

Men det siges jo, at de 3D-billeder ligner rigtig meget, så mon ikke du får en lille mini-udgave af farmand

Uhh, har bestilt tid til en kønsscanning på lørdag søde - vil overraske manden - så er SÅ spændt

Men er blevet godt og grundig syg, så håber dælme jeg når og blive rask inden

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Ja, det bliver da vildt spændende søde

Men det siges jo, at de 3D-billeder ligner rigtig meget, så mon ikke du får en lille mini-udgave af farmand

Uhh, har bestilt tid til en kønsscanning på lørdag søde - vil overraske manden - så er SÅ spændt

Men er blevet godt og grundig syg, så håber dælme jeg når og blive rask inden

Heh, ja det bliver en mini udgave af farmand så

Ej, det jo om to dage :p - jeg tror stadig på en dreeeng hihi .. - hvor langt er du ved at være henne?

Puuha, sygdom er noget trrræls noget,  for at du snart er rask

idag skal vi skal sådan noget barsel, nyfødt og fædre på jordemodercenteret, og manden har fået fri, det er jeg bare super glad for

Anmeld

31. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Heh, ja det bliver en mini udgave af farmand så

Ej, det jo om to dage :p - jeg tror stadig på en dreeeng hihi .. - hvor langt er du ved at være henne?

Puuha, sygdom er noget trrræls noget,  for at du snart er rask

idag skal vi skal sådan noget barsel, nyfødt og fædre på jordemodercenteret, og manden har fået fri, det er jeg bare super glad for

Ja, bliver da skønt med sådan en mini-udgave

Ja, det er lige om lidt - glæder mig SÅÅÅ meget søde

Ja, det er noget rigtig møg... Tog på arbejde i morges, men blev sendt hjem med det samme, fordi de kunne se jeg var syg, så det var jo dejlig nok, at de tænkte på det...

Ej, hvor fedt... Det bliver da helt sikkert super spændende... Nørj, glæder jeg mig til at høre om

Anmeld

31. marts 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ja, bliver da skønt med sådan en mini-udgave

Ja, det er lige om lidt - glæder mig SÅÅÅ meget søde

Ja, det er noget rigtig møg... Tog på arbejde i morges, men blev sendt hjem med det samme, fordi de kunne se jeg var syg, så det var jo dejlig nok, at de tænkte på det...

Ej, hvor fedt... Det bliver da helt sikkert super spændende... Nørj, glæder jeg mig til at høre om

Ihh glæææder mig også rigtig meget til at høre hvad du gemmer på :p - så kan i os handle i vildskab :p - men synes stadig det er svært for man ved ikke hvad str de er når de kommer til verden ,. og man ville jo ikke ligge inde med ALT for meget tøj, for de vokser jo hurtige ..

Det var da super dejligt at de kunne se du var skidt, hvorfor alverden tog du afsted når du er skidt ? .. tænk på din krop, så ska den jo hvile ekstra meget ..

Det var nu meget spændende, men der var jo ikk nogen på vores alder og de der var sad bare og hang, sådan et møde bliver jo først endnu mere spændende jo flere der stiller spørgsmål og viker interesseret .. og der var desværre kun mig og kæresten der stillede spørgsmål .. men igen glæææd dig søde

Anmeld

31. marts 2011

Mother-love

Babyklar skriver:

endnu en uge er gået og er nu 31+0 idag  - wow tiden flyver afsted må jeg sige, inden længe er han ude i vores arme, og vi glæder os så meget til at se ham og få et liv sammen med ham ..

lige 2 billeder

så fin en mave du har... uhhh jeg er også lige gået i uge 30 i dag.. så måske får vi de små på samme tid... kunne da være så hyggeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.