hvad koster en polterabend - hvad vil I gi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

eElak

Hejsa..

Jeg sidder selv pt og planlægger en polterabend for min veninde.... og for pokker hvor er det bare svært alligevel..

Jeg har stemt blankt, da det kommer an på hvad man skal lave... Der er sat et beløb (som er under 500 kroner) til min venindes polterabend - og alligevel vil folk have delte "regninger" fordi de ikke kan være med til hele dagen!!!
ja jeg synes det er dårlig stil at man ikke vil være med til at betale for at deres veninde får en god dag, men kun den del de selv vil deltage i...

Sååååhm... alt afhængig af aktiviteter, og også relationen til offeret for polterabenden, vil jeg sige udgør prisen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Smølf

Arrangerede 3 i sommers og det blev 800kr alle tre gange...

Anmeld

31. marts 2011

Tulle28

Jeg synes det er svært at svare entydigt på!

Sidste år var jeg inviteret til min kærestes ven's kæreste's polterabend (!), som jeg kun kender overfladisk, og der skulle jeg give 1.000,- Aaaalt for meget, når det er en jeg ikke var og er tæt på. Var det en af mine bedste veninder ville jeg synes det var OK at give mere.

Jeg synes også det kommer an på, hvad pengene går til. Er det et polterabend som slet ikke er den kommende bruds stil, og det blev så dyrt, ville jeg heller ikke synes det var OK.

Anmeld

31. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt blankt da jeg aldrig kunne finde på at betale 500 eller op efter, for at KOMME til polterabend.

Anmeld

31. marts 2011

henh01

Jeg ville rigtig gerne have muligheden for at give en nær veninde en hel fantastisk dag, meeeen det er bare ikke altid ens økonomi er til det. Jeg har liget måtte melde fra til én fordi det simpelthen var for dyrt.. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være så skide specielt og dermed røv dyrt. Man kan godt hygge sig uden det bliver alt for dyrt.

Anmeld

31. marts 2011

biimse

Jeg vil sige at det afhænger af hvor godt man kender personen.. Jeg var til polterabend i weekende, og det kostede 1200 + drikkevarer, og det synes jeg bestemt er alt for meget. Men jeg ville ikke tøve med at give mellem 600 og 700.. Hvis det er en jeg står meget nær, vil jeg sikkert godt give lidt mere..

Anmeld

31. marts 2011

samantha1986

KaLee skriver:

Hejsa..

Jeg sidder selv pt og planlægger en polterabend for min veninde.... og for pokker hvor er det bare svært alligevel..

Jeg har stemt blankt, da det kommer an på hvad man skal lave... Der er sat et beløb (som er under 500 kroner) til min venindes polterabend - og alligevel vil folk have delte "regninger" fordi de ikke kan være med til hele dagen!!!
ja jeg synes det er dårlig stil at man ikke vil være med til at betale for at deres veninde får en god dag, men kun den del de selv vil deltage i...

Sååååhm... alt afhængig af aktiviteter, og også relationen til offeret for polterabenden, vil jeg sige udgør prisen...

Jeg kan godt følge dig i at det er dårligt de ikke er med hele vejen. Nu skal jeg sammen med en anden planlægge polterabend for en veninde. og jeg har desværre heller ikke selv råd til at give mere end 500 kr. jeg ville nok stadig tage del i dagen, men skulle de have massage feks. så ville jeg bare være der i stedet for selv at få det. så må man prioritere. men synes stadig man skal være der.

Anmeld

31. marts 2011

Ka+Ma=Be

Hvad man kan gøre det for, kommer meget an på hvor mange man er, og hvad man har tænkt sig at lave

Sidste år holdte jeg polterabend for min veninde og hendes 8 veninder.

Vi gjorde det for lige under 500 kr pr. mand - og der manglede ikke noget! Masser af somersby og sodavand (fra tyskland), brunch, kanalrundfart, "legeland" i ballerup, bowling, aftensmad og sams bar!

Anmeld

31. marts 2011

Ka+Ma=Be

Mændene holdte polterabend ugen efter - hvilket var SÅ super ustruktureret. Min mand brugte 2000 kr og han var en af dem der gav MINDST!!!  tsk tsk

Det var også lidt vildere, med stripper, bungeejump, paintball, vandski og meget mere

Anmeld

31. marts 2011

slettet_7530

Først havde jeg sat klik i 500,00 men så kommer regningen for en selv jo oveni så gik væk fra det igen, mener at 300,00 må være fint og så skal man lade være med at lave totalt overdrevne ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.