Er det iorden at ens læge taler ned til en?
Jeg blev sygemeldt i oktober, sidste år pga. dårlig ryg og daglig spændingshovedpine/migræne. Smerterne har jeg gået med i ca 2 år.
Jeg har fået ugentlig behandling hos en fys. siden sygemeldingen. Men smerterne er der fortsat.
Jeg var så hos min læge i sidste uge, da jeg synes smerterne er blevet værre, de har sat sig på og omkring min øvre del af rygraden.
Lægen som tilså mig, var en reserve læge under uddannelse. Og hun var ikke så lidt fræk. Hun kunne ikke sige hvad det skyldes, og at mine smerter ikke hang sammen
Hun kaldte mig for "skravl" op til 4-5 gange, og mente at når hun ikke lige kunne se hvad problemet skulle være, måtte det være psykiskbetinget.
Jeg har ingen skrupler/psykiske problemer eller lignende. Hun sendte mig hjem, med den meddelse om at jeg jo kunne tage en ibumetin hvis smerterne blev for slemme. Og jeg er altså gravid i 2. trimester.
Jeg føler mig simpelthen så til grin, det er jo ikke for sjov jeg opsøger min læge. Jeg er så foraget over at en læge kan sidde og kalde mig for skravl. Det er da dybt uprofessionelt. Jeg bestilte straks en ny tid hos en anden læge (fast læge). Da jeg så kom op til lægen idag, havde reserve lægen fået rykket min tid over til hende igen. Blev så gal at jeg gik derfra!
Anmeld