mega udflåd fra skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.084 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

i går da jeg var på toilettet og skulle tørre mig i skeden kom der sådan en meeeeeeeeeget laaaaaaang ? som ligner lidt en lang strimmel snot fra min skede. jeg tørrede mig og tog toiletpapiret lissom op inden jeg ville smide det i wcet og det hang fast imellem min skede og toiletpapiret det var mindst 25 cm og det har jeg aldrig prøvet før???

jeg synes også jeg er mere "fugtig" forneden end jeg sådan plejer. hvad kan det være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

i går da jeg var på toilettet og skulle tørre mig i skeden kom der sådan en meeeeeeeeeget laaaaaaang ? som ligner lidt en lang strimmel snot fra min skede. jeg tørrede mig og tog toiletpapiret lissom op inden jeg ville smide det i wcet og det hang fast imellem min skede og toiletpapiret det var mindst 25 cm og det har jeg aldrig prøvet før???

jeg synes også jeg er mere "fugtig" forneden end jeg sådan plejer. hvad kan det være???

Hvis ikke det lugter, kan det være ÆL-slim.....

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

Hvis ikke det lugter, kan det være ÆL-slim.....

Det lugter ikke?? hvad er æl slim??

Anmeld

30. marts 2011

IAH

Skal du snart føde... så kan det være slimproppen der kom ud.

Anmeld

30. marts 2011

SiLiMiMa

Det lugter ikke?? hvad er æl slim??

når man har ægløsning - ca midt mellem 2 menstruationer, kan der godt komme en del mere udflåd end ellers

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

når man har ægløsning - ca midt mellem 2 menstruationer, kan der godt komme en del mere udflåd end ellers

læste lige noget med en tynd elastiklignende lang slimting fra skede og det sku være ægløsning ... det er jo nok det da det passer perfekt til beskrivelsen men har nu aldrig oplevet det før

og tak for svar

Anmeld

30. marts 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

læste lige noget med en tynd elastiklignende lang slimting fra skede og det sku være ægløsning ... det er jo nok det da det passer perfekt til beskrivelsen men har nu aldrig oplevet det før

og tak for svar

så lidt

Anmeld

6. december 2011

Mette-mor

Det lyder som om, at din udflåd er helt normal og skyldes æggeløsning.

Faktisk øges risikoen for infektioner i skeden i tiden før og under din menstruation, eftersom din skede på det tidspunkt i menstruationscyklussen er sur.

Skedens sure pH-værdi kan desuden ændres af menstruationsbind, antibiotika, sæber og hormonel ubalance. I så fald kan man evt. få ildelugtende udflåd fra skeden, som evt. er anderledes i konsistens og farve. I starten af graviditet får mange kvinder et blunligt udflåd fra skeden pga. blodrester.

Har du oplevet udflåd fra skeden siden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.