Ang. os kvinder og vores bryster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Aves.

så synes jeg virkelig det er overraskende og rigtig trist at det kun er hver 6.!!!! der er glad for sine bryster...det er dælme ikke mange og når man tænker på at de fleste herinde jo er unge eller yngre kvinder...men tror måske nok man bliver mere glad for sin krop med alderen...men alligevel.

Jeg har jo fået lavet bryster og jeg havde altså en forestilling om at der var en større del der var glade for deres bryster...også i forhold til de ind imellem negative kommentarer der er kommet med på vejen.

Men øv, at så mange ikke er tilfredse...det er da trist.

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Fru Nielsen

Meget trist.....

Anmeld

30. marts 2011

Fenja09

Ja det er faktisk lidt trist... tror måske at flere ville være tilfredse, hvis de ikke vidste at de havde/har en mulighed for at gøre dem "perfekte".

Jeg er ganske tilfreds med mine bryster, men vil da gerne indrømme, at de ikke sidder som da jeg var 20 år - men derfor er de da hverken grimme eller ude af form. Synes at de følger min alder ret godt og det er jeg fuldt ud tilfreds med.

Synes så også at man ofte ser, at kvinder får det lavet trods det, at de "ingenting fejler" og det synes jeg er synd og skam...mange af min lillesøsters veninder har fået silikone bryster og de er max 25 år - og i mine øjne havde de helt almindelige pæne bryster, med en helt normal størrelse. Hverken små eller kæmpe store.

Det er selvfølgelig helt op til folk selv at vurdere og bestemme, om de har lyst til at ligge sig under kniven

Anmeld

30. marts 2011

Pia.

Eva. skriver:

så synes jeg virkelig det er overraskende og rigtig trist at det kun er hver 6.!!!! der er glad for sine bryster...det er dælme ikke mange og når man tænker på at de fleste herinde jo er unge eller yngre kvinder...men tror måske nok man bliver mere glad for sin krop med alderen...men alligevel.

Jeg har jo fået lavet bryster og jeg havde altså en forestilling om at der var en større del der var glade for deres bryster...også i forhold til de ind imellem negative kommentarer der er kommet med på vejen.

Men øv, at så mange ikke er tilfredse...det er da trist.

Knus..

Ja det er faktisk trist at det ser sådan ud...

Da jeg var ung og inden jeg fik børn elskede jeg mine MEGET store tunge bryster ... Selv om de tyngede ned af så elskede jeg dem og de sad bare så flot på mig og min lille tynde krop... men ja så blev jeg gravid, tog på, tabte mig og fik 3 børn og ja så ved du selv hvordan de endte, men ja meget trist at så mange er utilfredse ...

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Pia. skriver:

Ja det er faktisk trist at det ser sådan ud...

Da jeg var ung og inden jeg fik børn elskede jeg mine MEGET store tunge bryster ... Selv om de tyngede ned af så elskede jeg dem og de sad bare så flot på mig og min lille tynde krop... men ja så blev jeg gravid, tog på, tabte mig og fik 3 børn og ja så ved du selv hvordan de endte, men ja meget trist at så mange er utilfredse ...

Præcis, det samme for mig...mine var kæmpe, men sad sgu flot nok...men vægttab og børn..tja, det gør intet godt for dem jo..

Anmeld

30. marts 2011

Halbschön

Altså Jeg er faktisk rigtig glad for mine store bryster.. I betragtning af størrelsen (80i/j) sidder de ganske godt - også efter graviditet og amning.. Jeg er lige nu igang med vægttab, og indtil nu er de ikke blevet mindre, så er spændt på hvordan de ender med at se ud.. Når det så er sagt, så blev jeg for tre år siden indstillet til reduktion, da de er tunge for ryggen.. men jeg kan ikke forestille mig selv med små bryster, så jeg gjorde ikke mere ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.