børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Mischa

Er i fuld gang med værelset så jeg ikke skal stå med det under graviditeten. nu har de jo heldigvis og endelig fundet årsagen til at vi mister, og heldigvis er det ikke så slemt. skal igang med Immunglobulin behandling så snart jeg bliver gravid igen, det er bare så skønt. men ved hvor hårdt det var sidst og der orkede jeg det ikke.

Jeg er godt igang men jeg har et problem. den ene ende af værelset mangler ideer... mangler en kommode men der er stadig tomt synes jeg.

der er indtil videre: Tema: Ulve og isbjørne,Chokoladebrunt. Tremmeseng, ammestol, og snart kommode.. skal bare lige finde den rette.. og ved jo ikke endnu hvad køn det bliver men så bliver der bare tilføjet en ekstra farve.

vis evt billeder af jeres indretning af børne/babyværelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mischa

Har også selv malet billedet der skal hænge på værelset.

det skal være anderledes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. marts 2011

Magsen

MischaKuhr skriver:

Har også selv malet billedet der skal hænge på værelset.

det skal være anderledes.

omg hvor er det bare flot

hvad skal da være anderledes??

Anmeld

30. marts 2011

Mischa

Maggieh skriver:

omg hvor er det bare flot

hvad skal da være anderledes??

Tak

Jeg vil gerne lave mit eget tema, ikke noget peter plys eller noget andet der er moderne i dag. vil ikke have noget som mange andre har. hvis det bliver en pige skal der ikke være prinsesse tema eller hvis det bliver en dreng skal der ikke være speiderman eller hvad der er så meget af

Anmeld

30. marts 2011

Magsen

MischaKuhr skriver:

Tak

Jeg vil gerne lave mit eget tema, ikke noget peter plys eller noget andet der er moderne i dag. vil ikke have noget som mange andre har. hvis det bliver en pige skal der ikke være prinsesse tema eller hvis det bliver en dreng skal der ikke være speiderman eller hvad der er så meget af

det synes jeg sku er meget fedt !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.