Royale Tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

L&S

Jeg ved ikke om der kunne være oprettet et sådan emne før, men jeg er da bare utrolig spændt på hvad de royale tvillinger skal hedde..

Dåben er jo torsdag d. 14. april, hvilket er underligt nok i for vejen.. Nu har de jo overrasket flere med deres navnevalg i Kongehuset som b.la. Isabella, Felix og Nicolai, men hvad bliver det næste?

Hvis I skulle gætte fornavnene på tvillingerne?

Personligt sætter jeg mine penge på Valdemar & Astrid  Der jo i alt 8 navne der skal sættes på plads, 4 til hver..

Gæt løs

Hilsen Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

bøgelund

L&S skriver:

Jeg ved ikke om der kunne være oprettet et sådan emne før, men jeg er da bare utrolig spændt på hvad de royale tvillinger skal hedde..

Dåben er jo torsdag d. 14. april, hvilket er underligt nok i for vejen.. Nu har de jo overrasket flere med deres navnevalg i Kongehuset som b.la. Isabella, Felix og Nicolai, men hvad bliver det næste?

Hvis I skulle gætte fornavnene på tvillingerne?

Personligt sætter jeg mine penge på Valdemar & Astrid  Der jo i alt 8 navne der skal sættes på plads, 4 til hver..

Gæt løs

Hilsen Maria

Valdemar og Mathilde er jeg temmelig sikker på.  

Anmeld

30. marts 2011

mortilfreja

bøgelund1 skriver:

Valdemar og Mathilde er jeg temmelig sikker på.  

Anmeld

30. marts 2011

Mikkel's mor <3

tror det bliver william og freja/freya

Anmeld

30. marts 2011

Loa

Jeg har også en fornemmelse omkring valdemar.... Men måske overrasker de og vælger Carl? Ved ikke hvor hysteriske de er omkring det skal passe med Isabella og Christian.....

Pigen er jeg helt blank omkring

Anmeld

30. marts 2011

minbaby

Mit gæt går på Valdemar og Victoria

Anmeld

30. marts 2011

Mor010711

Mathias og Louise

Anmeld

30. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg tror også lidt på Valdemar, men man ved aldrig om de overrasker med Willam eller Carl, eller endda noget helt andet.

Pigen er jeg også helt blank, men som en anden skrev, måske Mathilde eller Victoria.

Anmeld

30. marts 2011

An&Jo

jeg kunne godt forestille mig at de vil ære den gamle dronning Ingrid ved at give pigen hendes navn..

Drengen har jeg på fornemmelsen skal hedde Valdemar, ved ikke hvorfor, for de har jo før valgt udenfor de kongelige navne..

Anmeld

30. marts 2011

Vial

Mit bud er:

William og Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.