Lægen kunne ikke sætte hormonspiral op :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

PernilleB

Jeg var til doktormanden igår og skulle sætte en hormonspiral op, da jeg er træt af tage p-piller og tit glemmer dem hist og her... Nåh, jeg har samlet mod efter min veninde har fortalt lidt om hvordan det føles og hvor ondt det gør... og jeg kommer der op, og har kæresten med... Og lægen, hun var overrasket over hvor god en stemning der var, for vi jokede helt vildt med det, og de instomenter hun skulle bruge... hihi, så det var meget godt... vi snakker videre og joker og fniser lidt, mens hun er i gang... Så kommer der lidt ubehagelig smerte... Og hun skal måle hvor dyb jeg er.... Men hun kan ikke få måle pinden ind..??!!!

Og hun bruger så lidt "vold" for at få den ind, men intet virker... øvøvøv, hvor er jeg bare ked..!!! Jeg får så en ny spiral, for når det er lægens skyld a det mislykkes så får man en ny... Og hun siger det er ypper få kvinder der danner arvæv der oppe, og så ikk kan få den ind... piv... Så jeg skal forsøge igen hos min gynækolog... øvøv..!!!

Nogen der har prøvet noget ligende..??!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

PernilleB

nå, der er åbenbart ikke nogen som har prøvet det... Men nu er den kommet op.. Var hos gynækologen idag og hun lokalbedøvede mig, og vupti, så var den klar parat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.