Er i tvivl :S (klamt og pinligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er rigtig pinligt det her. Men da jeg vågnede her til morgen opdagede at jeg VÅD over det hele, men kan ikke finde ud af om det er vandet er gået eller om jeg bare har tisset i bukserne mens jeg sov Er kun 33 uger henne så jeg håber at jeg bare havde tisset (pinligt) Men er bekymret nu alligevel.

Hvordan ser man forskel? Jeg har prøvet at snuse mig frem men det lugter ikke af tis eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

henh01

Hvis du havde tisset vil du ikke være i tvivl når du lugter det til, tror jeg.. Hvis det er vandet skal det vidst sive hele tiden. Jeg har ikke selv prøvet det fordi mit vand er blevet taget begge gangene. Men hvis jeg var dig ville jeg ringe til afsnit for gravide så du lige kan komme ind og blive undersøgt.

Anmeld

30. marts 2011

anmaj

jeg ville nok kontakte fødegangen/jordemoder kontoret eller hvad det hedder. det er da bedre at komme ned og få undersøgt om det er vandet der er gået, og så skide være med det er pinligt... og hvis det så ikke er vandet, så kan du da ånde lettet op.

Mit vand blev ved med at strømme ud af mig, men det er jo ikke nødvendigvis det samme hver gang.

Kan fortælle at det ikke er andet end en uge siden jeg tissede i bukserne af grin i rum med min mand og mit barn, jeg kan simpelthen heller ikke altid holde på det...  sådan kan det jo gå når man er gravid.

Anmeld

30. marts 2011

Tanja84

Nu ved jeg ikke hvordan det kan føles når vandet går, da mit gik midt i en presseve.

Uden at skulle gøre dig bange, ville jeg nok ringe til FG med det samme, og bede om evt. at blive undersøgt. For kan ikke lade være med at frygte for at den lille evt. kan få navlesnoren rundt om halsen, når du ikke er længere henne, og hvis det er vandet er gået.

Men går vandet inden den lille har nået at ligge sig langt nok ned, kan det være rigtig farligt, og man skal derfor ligge sig ned med det samme, og ringe 112.

Som nævnt vil jeg ikke skræmme dig, men synes bestemt du skal ligge dig ned, og ringe til FG, der uden tvivl vil kunne hjælpe dig.

Håber det "blot" er som du har tisset i bukserne, så bebsen lige kan få lov til at få et par uger endnu, til at vokse sig stor og stærk

Stort

Anmeld

30. marts 2011

PsychedeliC

Det kan ikke være mælk?

Anmeld

30. marts 2011

smlmea

Du går ud og tager et bind på,venter 1 time,og kigger så om bindet er vådt,som i meget vådt.

Er det vådt inden for en time,ringer du til FG.

FG vil ikke se dig med det samme,de vil som jeg har skrevet,bede dig tage et bind på,da det ikke behøver være det rigtige vand der er gået,men det vand der ligger mellem hinderne,og det sker der ikke noget ved.

Jeg krydser finer for du bare har tissede i bukserne..

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Du går ud og tager et bind på,venter 1 time,og kigger så om bindet er vådt,som i meget vådt.

Er det vådt inden for en time,ringer du til FG.

FG vil ikke se dig med det samme,de vil som jeg har skrevet,bede dig tage et bind på,da det ikke behøver være det rigtige vand der er gået,men det vand der ligger mellem hinderne,og det sker der ikke noget ved.

Jeg krydser finer for du bare har tissede i bukserne..

Du havde helt ret Ringede til FG og fik at vide at jeg skulle holde øje med om det hele tiden siver.

Tog mine mormor trusser frem og bind på, men der er ikke kommet noget ud

Så jeg kom nok bare til at tisse, men det er hvad der kan ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.