Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morn i skønne kvinder
nogen der ved hva der er godt mod kvalme har den vildeste kvalme kan næsten ikke være nogen steder og jeg er ikke gravid ved jeg..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved man kan få noget kvalme stillende gennem sin læge, men hvis det ikke e rnoget du lider af som sådan, så er den eneste medicin nok søvn søvn og søvn Ristet hvidt brød og revet æbler.
mulle7430 skriver: morn i skønne kvinder nogen der ved hva der er godt mod kvalme har den vildeste kvalme kan næsten ikke være nogen steder og jeg er ikke gravid ved jeg..
Har det præcis sådan i dag.. Er begyndt at døje med morgenkvalme - men er heller ikke gravid..
Nadia&Daniel skriver: Har det præcis sådan i dag.. Er begyndt at døje med morgenkvalme - men er heller ikke gravid..
det må være noget i luften men hold op det er ikke til og holde ud måtte gå i seng i aftes med en spand så måtte mand og børn lave mad der skal ellers meget til før jeg lægger mig syg i sengen
god bedring til dig
Man kan købe sådan nogle søsyge/køresyge armbånd i matas mod kvalme. De hjælper bare super godt. De er gode altid at have i håndtasken de fylder ikke så meget da det er små elastik armbånd. Kan ikke huske prisen men mener de koster under 100 kr
Godbedring
kiwifrugten skriver: Man kan købe sådan nogle søsyge/køresyge armbånd i matas mod kvalme. De hjælper bare super godt. De er gode altid at have i håndtasken de fylder ikke så meget da det er små elastik armbånd. Kan ikke huske prisen men mener de koster under 100 kr Godbedring
tak
det lyder super tror jeg sender manden derned i eftermiddag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128