skidt tilpas :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

mulle7430

morn i skønne kvinder

nogen der ved hva der er godt mod kvalme har den vildeste kvalme kan næsten ikke være nogen steder  og jeg er ikke gravid ved jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

henh01

Jeg ved man kan få noget kvalme stillende gennem sin læge, men hvis det ikke e rnoget du lider af som sådan, så er den eneste medicin nok søvn søvn og søvn Ristet hvidt brød og revet æbler.

Anmeld

30. marts 2011

Nadia&Daniel

mulle7430 skriver:

morn i skønne kvinder

nogen der ved hva der er godt mod kvalme har den vildeste kvalme kan næsten ikke være nogen steder  og jeg er ikke gravid ved jeg..

Har det præcis sådan i dag.. Er begyndt at døje med morgenkvalme - men er heller ikke gravid..

Anmeld

30. marts 2011

mulle7430

Nadia&Daniel skriver:

Har det præcis sådan i dag.. Er begyndt at døje med morgenkvalme - men er heller ikke gravid..

det må være noget i luften  men hold op det er ikke til og holde ud måtte gå i seng i aftes med en spand så måtte mand og børn lave mad  der skal ellers meget til før jeg lægger mig syg i sengen

god bedring til dig

Anmeld

30. marts 2011

kiwifrugten

Man kan købe sådan nogle søsyge/køresyge armbånd i matas mod kvalme. De hjælper bare super godt. De er gode altid at have i håndtasken de fylder ikke så meget da det er små elastik armbånd. Kan ikke huske prisen men mener de koster under 100 kr

Godbedring

Anmeld

30. marts 2011

mulle7430

kiwifrugten skriver:

Man kan købe sådan nogle søsyge/køresyge armbånd i matas mod kvalme. De hjælper bare super godt. De er gode altid at have i håndtasken de fylder ikke så meget da det er små elastik armbånd. Kan ikke huske prisen men mener de koster under 100 kr

Godbedring

tak

det lyder super tror jeg sender manden derned i eftermiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.