møgnat.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

h_bernie

lukker lige frustrationer ud. Kl. 23.30 valgte Alberte så at hun ikke skulle sove mere. Hun blev gal hver gang jeg forsøgte at få hende til at sove videre. Endte med at gå ind i stuen fra kl. ca. 4.00, da jeg havde lidt ondt af manden, der jo skal på arbejde. Der lå vi så og var vågne til kl. 6.00, hvor hun tog 30 min. ØV moderen er totalt udkørt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

NinaNymannMadsen

den kender vi alt for godt her hjemme.
asta gør det samme nogen gange.

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Puha de nætter er simpelthen forfærdelige!!!

Så er det man er glad for at man har barsel, og håber på at man kan få sovet lidt i løbet af dagen!!!

Anmeld

30. marts 2011

morethanperfect

h_bernie skriver:

lukker lige frustrationer ud. Kl. 23.30 valgte Alberte så at hun ikke skulle sove mere. Hun blev gal hver gang jeg forsøgte at få hende til at sove videre. Endte med at gå ind i stuen fra kl. ca. 4.00, da jeg havde lidt ondt af manden, der jo skal på arbejde. Der lå vi så og var vågne til kl. 6.00, hvor hun tog 30 min. ØV moderen er totalt udkørt!

Åhh , Oscar har og sådanne nætter for tiden . Det er så hårdt syns jeg ! 

Anmeld

30. marts 2011

Faith

Åh det lyder bekendt.... Dog ikke så ofte længere.

Hvor gammel er din pige og hvornår putter du hende om aftenen? Og hvordan med mad om natten?

Anmeld

30. marts 2011

h_bernie

Astasmor skriver:

den kender vi alt for godt her hjemme.
asta gør det samme nogen gange.

og øv hvor er de hårde sådan nogle nætter

Anmeld

30. marts 2011

h_bernie

TbCp skriver:

Puha de nætter er simpelthen forfærdelige!!!

Så er det man er glad for at man har barsel, og håber på at man kan få sovet lidt i løbet af dagen!!!

ja hurra for barsel! Spiser lige morgenmad og så er det sovetid

Anmeld

30. marts 2011

h_bernie

morethanperfect skriver:

Åhh , Oscar har og sådanne nætter for tiden . Det er så hårdt syns jeg ! 

Man er bare totalt zombie resten af dagen. Skal simpelthen også have sovet lidt i dag. Håber Oscar også sover så du kan slappe af!

Anmeld

30. marts 2011

h_bernie

smillaluna skriver:

Åh det lyder bekendt.... Dog ikke så ofte længere.

Hvor gammel er din pige og hvornår putter du hende om aftenen? Og hvordan med mad om natten?

min datter er 5 måneder gammel. Hun bliver puttet ml. 19.00-19.30 og falder som regel fint i søvn...det havde hun også rigtig svært ved i går.

Hun er for 14 dage siden startet stille og roligt på grød. Var faktisk lidt i tvivl om hun havde lidt ondt i maven í nat, men men af og til skal disse nætter jo desværre være der.

Anmeld

30. marts 2011

morethanperfect

h_bernie skriver:

Man er bare totalt zombie resten af dagen. Skal simpelthen også have sovet lidt i dag. Håber Oscar også sover så du kan slappe af!

Ja man er ! .. Tja .. Han ligger i barnevognen men sover ik rigtig . Ligger og siger en masse lyde .. Som om han ik rigtig gider sove mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.