Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle i dejlige kvinder
Jeg har noget jeg gerne vil have en plejefamilie til, når det ikke lige har det rette funktion
Det er:
Jimmy på 24 år. Han er utrolig god som opvaske maskine og til at vaske gulve, dog det der med og støvsuge er ikke hans stærke side, men som sagt vasker han gerne gulve Han er god til og være rigtig flabet og svare igen Han er god til og gå ture med hunden hvis du har sådan en Han elsker og rode med motore og andre ting, som kan køre og man gerne bliver beskidt afJimmy elsker børn og er rigtig god til dem, så har du børn er det bare Han skal i pleje familie da han pt. heller vil på MacD og have noget og æde end at dyrke sex
Hvis der er andet du vil vide om Jimmy så skriv
en meget trængene forloved til Jimmy
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millah skriver: Hej alle i dejlige kvinder Jeg har noget jeg gerne vil have en plejefamilie til, når det ikke lige har det rette funktion Det er: Jimmy på 24 år. Han er utrolig god som opvaske maskine og til at vaske gulve, dog det der med og støvsuge er ikke hans stærke side, men som sagt vasker han gerne gulve Han er god til og være rigtig flabet og svare igen Han er god til og gå ture med hunden hvis du har sådan en Han elsker og rode med motore og andre ting, som kan køre og man gerne bliver beskidt afJimmy elsker børn og er rigtig god til dem, så har du børn er det bare Han skal i pleje familie da han pt. heller vil på MacD og have noget og æde end at dyrke sex Hvis der er andet du vil vide om Jimmy så skriv en meget trængene forloved til Jimmy
Hvis der var en "syntes godt om" knap havde jeg trykker MANGE gange på den
Det er da bare så nice fundet på.. Mig og min kæreste vil gerne have ham i pleje så han kan gøre rent Også gerne lufte hunden hvis det er
Bambii skriver: Hvis der var en "syntes godt om" knap havde jeg trykker MANGE gange på den Det er da bare så nice fundet på.. Mig og min kæreste vil gerne have ham i pleje så han kan gøre rent Også gerne lufte hunden hvis det er
Vi får også snart bil, så den må han også gerne lege lidt med hvis han lyster..
Nu når han alligevel ikke vil have sex, så er en bil vel måske bedre for HAM altså hihi..
Haha
Jamen synes da ikke man kan være bekendt helelr at ville have MacD end sex
Han ligger har ved siden af mig og ser noget fornærmet ud haha
Bambii skriver: Vi får også snart bil, så den må han også gerne lege lidt med hvis han lyster.. Nu når han alligevel ikke vil have sex, så er en bil vel måske bedre for HAM altså hihi..
Han mener der skal ligge en stor motor i så haha
Hvor er i fra, han skal jo helst ikke rejse for langt alen jo haha
Millah skriver: Haha Jamen synes da ikke man kan være bekendt helelr at ville have MacD end sex Han ligger har ved siden af mig og ser noget fornærmet ud haha
Nej, det kan han godt nok ikke være bekendt..
Bambii skriver: Nej, det kan han godt nok ikke være bekendt..
Synes osse det er dumt af ham
Millah skriver: Han mener der skal ligge en stor motor i så haha Hvor er i fra, han skal jo helst ikke rejse for langt alen jo haha
Nårh nej, mænd skal jo helst ikke ud af syne for lang tid af gangen
Vi bor i frederikshavn.. hvad med jer?
Bambii skriver: Nårh nej, mænd skal jo helst ikke ud af syne for lang tid af gangen Vi bor i frederikshavn.. hvad med jer?
Bor i Vesjylland i en lille by der hedder Ulfborg
Men hvis han jeg køre ham til jer, og i så aflever ham når han skal, hjem er det jo ikke så meget han er alene jo
Så er han ikke så god til og sove alene, han skla helst have en at putte med
Millah skriver: Bor i Vesjylland i en lille by der hedder Ulfborg Men hvis han jeg køre ham til jer, og i så aflever ham når han skal, hjem er det jo ikke så meget han er alene jo Så er han ikke så god til og sove alene, han skla helst have en at putte med
Så må han jo putte med hunden Den er alligevel så glad for at ligge i sengen.. Vi har også gæsteværelse klart hvis det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128