Mor til 2 prinsesser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

TheLittleOne

Velkommen til Maria, håber du bliver ligeså glad for baby.dk som jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

L&S

TbCp skriver:

Velkommen til

Hilsen Tina - mor til Liva på 3 1/2år

Tusind tak Tina.. 

Endnu en skøn lille Liva! Der er en del herinde, har jeg lagt mærke til.. Måske mest i forhold til, at vi ingen kender, bortset fra vores egen lile Liva 

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Tak til ALLE

for de søde hilsner I har lagt. Det betyder meget at føle sig velkommen 

Anmeld

30. marts 2011

Mi

Velkommen til og dine piger ser jo bare så søde ud i deres lyserøde kjoler. Dem kan du da være stolte af  Det er da fedt at i har et "andet" hjem i USA. Så er der jo en grund til at rejse derover

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. marts 2011

L&S

MarianneSonne skriver:

Velkommen til og dine piger ser jo bare så søde ud i deres lyserøde kjoler. Dem kan du da være stolte af  Det er da fedt at i har et "andet" hjem i USA. Så er der jo en grund til at rejse derover

Marianne

www.stjerneleg.dk

Haha jo tusind tak..

Det er et outfit der tit bliver hevet ud af Sophia's skab der slukøret må lægge det på plads inden hun skal i børnehave 

Ja USA er en stor del af vores liv kan man sige, men jeg er glad for at Danmark er vores base også nyder vi alle at besøge familien. William og jeg har fra starten valgt at lære pigerne begge sprog.

Tak for velkomsten!

Anmeld

30. marts 2011

Mi

L&S skriver:

Haha jo tusind tak..

Det er et outfit der tit bliver hevet ud af Sophia's skab der slukøret må lægge det på plads inden hun skal i børnehave 

Ja USA er en stor del af vores liv kan man sige, men jeg er glad for at Danmark er vores base også nyder vi alle at besøge familien. William og jeg har fra starten valgt at lære pigerne begge sprog.

Tak for velkomsten!

De skal jo også kunne tale med deres bedsteforældre og øvrige familie i usa, så de skal jo kunne engelsk. Og så er det da bare en kæmpe fordel for dem at kunne to sprog. Hvordan kan det være at i valgte at bosætte jer i DK i stedet for usa?

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Vi mødtes i Florida som er William's (Min mand) fødested og boede der i vores fælles købte hus og det hele..

Det var efter planen der vi skulle bo og stifte familie, men jeg synes at jeg havde været væk længe nok. Da Sophia var 1 år flyttede vi så til København og har boet her lige siden.

Den bedste beslutning!

Ja, det er en helt klar fordel for dem, men det kan også være en udfordring at lære dem 2 sprog. Vi snakker meget engelsk med Sophia hjemme og små ord med Liva på både dansk og engelsk.. 

Nu må vi se hvad fremtiden bringer, om vi skal bo her eller skal tilbage. Vi har snakket om muligheden, men jeg vil gerne gøre det inden Sophia skal i skole eller slet ikke

Anmeld

30. marts 2011

Dot D

Hej Maria. Velkommen til denne dejlige side. Håber du bliver glad for at være her Men pas på, man kan godt blive lettere afhængig af alle de gode debatter og andet godt herinde

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Dot D skriver:

Hej Maria. Velkommen til denne dejlige side. Håber du bliver glad for at være her Men pas på, man kan godt blive lettere afhængig af alle de gode debatter og andet godt herinde

Jo tak! 

Efter 2 dage må jeg nok indrømme, at jeg allerede er godt på vej haha 

Anmeld

30. marts 2011

*Sofie*

Velkommen til!
Håber du blir glad for at være her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.