manden havde fået en kæreste imellemtiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg startede med at skrive med en fyr på nettet for noget tid siden, så stoppede kontakten lidt da det jo også blev hverdag osv. men efter nogle måneder kunne jeg se han havde kigget på min profil flere gange igen og igen. så kiggede jeg tilbage og sådan blev det ved et pr dage indtil jeg skrev og spurgte om han ku li hva han så, ja det ku han ihvertfald og en masse andre positive ting skrev han også. og at han tit havde tænkt på hvordan det ville haft været hvis vi to havde fortsat med at skrive med hinanden.

så startede vi lissom at skrive igen og jeg så så at han havde kæreste hvilket han indrømmede. så lå det lidt ved det men for nylig skrev jeg til ham om han ik snart sku invitere mig ud (for sjov) og så kom der et langt brev tilbage hvor han skriver at han er så tiltrukket af mig at det skræmmer ham og at han så gerne vil lære mig at kende men at det er lidt umuligt osv. og så skrev han også at han lige nu var 15 minutter fra den by jeg bor i

jeg svarede ham at jeg havde det lidt på samme måde med ham og spurgte hvorfor han var i den by, jeg var så nysgerrig efter svar at jeg skrev mit nr til ham da jeg ik gad vente online på et svar. så har jeg gået og kigget på tlf i et pr dage og intet svar. jeg synes det var lidt underligt og spurgte så i en mail om jeg havde skrevet noget forkert siden han ik svarede. så i dag får jeg mail om at hans kæreste har læst det vi har skrevet og jeg indenfor et pr timer vil få en mail fra ham og han vil slette mig på den side pga ordrer fra kæresten. han skriver også at der om et pr dage kommer et andet brev fra ham som så ikke vil være skrevet under tvang fra kæresten.

jeg sidder og er lidt rystet  jeg er rystet ove er det kommet så vidt og samtidig er jeg spændt på hvad han vil sige til mig i hans næste brev. han har jo givet udtryk for at han ikke er lykkelig i det forhold efter kun 4 måneder, så jeg ved ikke ....

skal man som single gå efter det man vil have??????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mi

Godt jeg ikke er kæresten i den anden ende  Hvis han ikke er lykkelig i forholdet, så må han jo gå fra hende. Før han har gjort det er han optaget og du skulle holde fingerne væk, efter min mening.

Anmeld

29. marts 2011

Sof

I krig og kærlighed gælder alle kneb! 

Meget muligt at jeg burde have holdt mig fra min nuværende kæreste, godt nok var han single da vi fandt sammen, men han ventede trods alt barn med en af mine tidligere veninder. Mig og hende var aldrig uvenner og snakkede stadig lidt sammen, men hun var ikke mere end et bekendtskab og ikke en jeg ikke kunne undvære i mit liv, men det er han. Jeg valgte ham og jeg fortryder intet, for det er det bedste valg jeg nogensinde har taget.

Jeg ville i din situation nok sige at han måtte gå fra kæresten inden I begyndte på noget, af hensyn til mine egne følelser, men hvad der derudover er med hans kæreste, det ville jeg blande mig udenom, for det er ikke min hovedpine, men hans egen.

Hvis du virkelig vil ham, så må du jo se efter du har fået brevet om du har muligheden for at få ham og har du det, så gå da efetr ham. Man skal ikke bare ignorere prinsen på den hvide hest fordi han er "midlertidigt" optaget. Man skal først opgive/acceptere hvis han melder fra og siger at det ikke skal være. 

Bare du husker at passe på dig selv og dine følelser, så synes jeg du skal gøre hvad du vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.