I krig og kærlighed gælder alle kneb! 
Meget muligt at jeg burde have holdt mig fra min nuværende kæreste, godt nok var han single da vi fandt sammen, men han ventede trods alt barn med en af mine tidligere veninder. Mig og hende var aldrig uvenner og snakkede stadig lidt sammen, men hun var ikke mere end et bekendtskab og ikke en jeg ikke kunne undvære i mit liv, men det er han. Jeg valgte ham og jeg fortryder intet, for det er det bedste valg jeg nogensinde har taget.
Jeg ville i din situation nok sige at han måtte gå fra kæresten inden I begyndte på noget, af hensyn til mine egne følelser, men hvad der derudover er med hans kæreste, det ville jeg blande mig udenom, for det er ikke min hovedpine, men hans egen.
Hvis du virkelig vil ham, så må du jo se efter du har fået brevet om du har muligheden for at få ham og har du det, så gå da efetr ham. Man skal ikke bare ignorere prinsen på den hvide hest fordi han er "midlertidigt" optaget. Man skal først opgive/acceptere hvis han melder fra og siger at det ikke skal være. 
Bare du husker at passe på dig selv og dine følelser, så synes jeg du skal gøre hvad du vil. 
Anmeld