Trine89 skriver:
Så er jeg hjemvendt efter en dag hos både jordemoder og en tur til scanning
Vi startede ud hos jordemoderen hvor vi fik en lille snak og så skulle vi lytte på Hjertelyd og det lød bare SÅÅÅ smukt..
Hun mærkede efter livmoderen og den havde også en rigtig Fin størrelse og så målte hun Symfyse (tror jeg nok det hedder) og den var på 20 cm og det passede også bare SÅ godt på hvorlangt jeg er henne

Så bagefter skulle vi ned til scanning
og der snakkede vi også lige lidt om, om jeg havde mærket liv. hvor til jeg kunne sige jah jeg har mærket lidt puf en gang i mellem. 

og så startede hun ellers med at scanne.. og alt ting var Bare SÅÅ flot, målene på hovedet, maven osv var bare så flotte.. Hjerne, hjerte, nyre og blæren var også super flotte.
Så det kunne jo ikke blive bedre.. min lille mini T har det bare SÅÅ godt..
Og vi havde så også sagt at kunne hun se kønnet ville vi gerne vide det.. men det var ikke så nemt at få lov til det.. Den lå med benene lidt samlet så det var været at se.. men hun syntes det så mest ud til at være en lille Prinsesse der ligger derinde og hygger sig. men jah hun er som sagt ikke 100% sikker. men det var det hun hælder mest til.. 
Men så er det jo godt der er mulighed for at vi kan få/købe os til en kønsscanning.. 
Trine - Uge 19+3
Hej søde...
Vidst på tide jeg lige får skrevet.... 
Dejligt at scanningen gik så godt og alt er fint....
Så er der ikke andet for end at vente og se om det er en pige der gemmer sig derinde...
Skal I så have en kønsscanning?

Anmeld