Kan I anbefale et sted at fremkalde billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

CA

Hejsa 

Kan I anbefale et sted jeg kan fremkalde billeder i GOD kvalitet. Har før været uheldig og fået billeder fremkaldt i svag farve og andre ærgerligheder i forhold til originalen... 

Har I god erfaringer med nogle firmaer? Og til fair priser... Og please udtal jer kun hvis I HAR prøvet at fremkalde der 

Og hvad med foto på lærred i store størrelser? Har I nogle erfaringer der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Jakob'sMor

Carina87 skriver:

Hejsa 

Kan I anbefale et sted jeg kan fremkalde billeder i GOD kvalitet. Har før været uheldig og fået billeder fremkaldt i svag farve og andre ærgerligheder i forhold til originalen... 

Har I god erfaringer med nogle firmaer? Og til fair priser... Og please udtal jer kun hvis I HAR prøvet at fremkalde der 

Jeg bruger billedbutikken.dk for billeder i normal FOTO str giver vi 1,95 og det er rigtig rigtig god kvalitet - de laver også FOTO læred, har dog ikke prøver dem på de produkt, men kunne forstille mig de er gode.

Håbet det var brugbart svar

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Snakker vi kvalitet får Billedbutikken også min stemme- har ikke fundet nogle der kunne måle sig med dem, og giver gerne 1,95 pr. foto. Bestiller du mange får du rabat (men vi snakker altså MANGE billeder)

Anmeld

29. marts 2011

CA

Jakob'sMor skriver:

Jeg bruger billedbutikken.dk for billeder i normal FOTO str giver vi 1,95 og det er rigtig rigtig god kvalitet - de laver også FOTO læred, har dog ikke prøver dem på de produkt, men kunne forstille mig de er gode.

Håbet det var brugbart svar

Mange tak! Det er rart at vide at andre har gode erfaringer, da firmaerne jo altid selv mener e laver gode resultater

Anmeld

29. marts 2011

CA

AnneBJ skriver:

Snakker vi kvalitet får Billedbutikken også min stemme- har ikke fundet nogle der kunne måle sig med dem, og giver gerne 1,95 pr. foto. Bestiller du mange får du rabat (men vi snakker altså MANGE billeder)

Ja, 1,95 er en sjat penge, men når man tænker på, at jeg til billigere penge har smidt 2x alle vores bryllupsbilleder ud fordi kvaliteten var ringe, ku jeg jo ligeså så godt ha betalt de 1,95 til at starte med

Så ja, prisen kan nok gi et lille praj om kvaliteten... 

Anmeld

29. marts 2011

quindelist

Carina87 skriver:

Hejsa 

foto.com  -ubetinget den bedste kvalitet vi har fundet endnu, og vi har prøvet en del steder efterhånden.

Anmeld

29. marts 2011

AnneBJ

Skal man spare lidt, er foto.com også et okay sted! Jeg elsker bare billedbutikken for hurtig levering og kvalitet. Men har jeg ikke penge til BB bruger jeg foto.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.